הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד רפי רפאלי, אביה של בר רפאלי, שנחשד יחד עם שכנו, עדי בן בסט, בעבירות של הפרעה לשוטר, תקיפת שוטרים, העלבת עובד ציבור ועבירות נוספות - כל אחד על פי חלקו. באוגוסט 2016, בעקבות תלונה על רעש ומוזיקה חזקה שבקעה מבית משפחת רפאלי בהוד השרון, הגיעו למקום שוטרים עמם התעמתו רפאלי ובן בסט.


כזכור, ב-13 באוגוסט 2016, בשבת בצהריים, בעקבות תלונה שהתקבלה במוקד 100 של המשטרה בעיר אודות רעש הבוקע מחצר ביתה של משפחת רפאלי בהוד השרון, הגיע למקום כוח משטרה ופקחים מעיריית הוד השרון. תוך שהם פונים לרפאלי בבקשה שיכבה את המוזיקה התפתח עימות בין הצדדים שבמהלכו טענה שוטרת שרפאלי תקף אותה. כמו כן, הוסיף שוטר אחר כי החשוד הפריע לו במילוי תפקידו. 

למקום הוזעקו כוחות משטרה נוספים שהובילו את רפאלי ואת בן בסט לחקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא. כבר באותו מועד, מיד עם שחרורו, טען רפאלי לחפותו והוסיף כי המשטרה רודפת אחריו ולו רק בגלל היותו אביה של הדוגמנית המפורסמת. 


 
מהפרקליטות נמסר כי לאחר שנבחן חומר הראיות בתיק ונשמעו טענות החשודים במסגרת הליך שימוע, נמצא כי מכלול נסיבות העניין אינו מצדיק את העמדתם לדין ואין מקום להגיש נגדם כתב אישם פלילי". מנגד, גם בתלונה שהוגשה למחלקה לחקירת שוטרים בפרשה נגנזה ולא נמצא יסוד סביר לביצוע עבירה פלילית ע"י השוטרים.

גורמים במשטרה הודיעו לאחר התקרית כי יש בידם די ראיות להעמדתו של רפי רפאלי לדין ולהגיש נגדו כתב אישום באשמת תקיפת שוטרים. הדברים נאמרו בעקבות תלונה שהגיש רפאלי כנגד שוטרת ושוטר שלדבריו תקפו אותו בעת מעצרו. "רפאלי ניסה ליצור פרובוקציה וכעת הוא מנסה להטיל דופי בשוטרים שהגיעו לזירה בעקבות תלונות של שכנים ולא מעבר לכך", אמרו אז.

רפאלי, מצידו, מסר גרסה שונה ולדבריו התלונה נגדו הוגשה על ידי שכן שמתנכל לו במשך שנים. "ניהלתי איתו במו"מ לרכוש את הבית שלו. הוא רצה לקבל ממני כסף בדרכים לא כשרות וסירבתי. מאז הוא מזמין לי פקחים, מתלונן על הבנייה אצלי בחצר, ומתלונן על רעש כאשר אין רעש, כמו הפעם". רפאלי סיפר כי אותו שכן איים עליו באקדח, אולם התיק נסגר מחוסר עניין לציבור. 

"זה שכן שמנהל פגישות חשאיות בחצר ביתו ולא גר פה כבר עשרות שנים, שוטרות ניסו להתפרץ אליי הביתה. אנחנו לא עניינו אותן. היינו חמישה אנשים בחצר, מוזיקה לא היתה. השוטרת ובן זוג שלה, נכנסו לחצר וחיפשו לראות ידוען, מפורסם, ביקיני ובחורות"