חומרי הגלם האיכותיים ביותר: לקראת שבועות פיתח קייטרינג קאנאפ׳ס מבחר רחב של מגשי אירוח מגוונים לאירוח ולשולחן החג, שיקלו את חוויית האירוח בחג על בתי עסק ועל אנשים פרטיים שמעוניינים לארח בשלווה בחג. בין מגשי האירוח שאפשר להזמין לשבועות: לזניה גבינות וחצילים - בצק טרי עם רוטב עגבניות, חצילים וגבינות פטה וריקוטה; לזניה ברוקולי וגבינות - בצק טרי עם רוטב עשיר עשוי בשמל וגבינות; לזניה איטליאנו - מבצק טרי, עם רוטב עגבניות עשיר, גבינת מוצרלה ובזיליקום; חטיפי פילו מלוח במגוון טעמים; מיני עוגת גבינה קלאסית בשילוב פירות יער ופירות העונה ועוד. כל המגשים מבוססים על חומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר ומגיעים במשלוח בהזמנה מראש עד לבית הלקוח או העסק.



www.canapes.co.iL



תפריט חגיגי ומגוון



קונדיטוריית מתוקה וקייטרינג מגשי האירוח מתוקה רום סרוויס מציגים תפריט חגיגי ומגוון, ובו בין היתר: מגש מאפים ריבועיים מבצק קרואסון עם קרם וניל ובשלושה טעמים - פירות יער, תפוחים שטרויזל, שוקולד צ’יפ; מארז מוסים לשבועות - כוסיות מוס בטעמי גבינה קדאיף, גבינה מנגו ומלבי; רולדת וניל רכה מגולגלת עם קצפת וניל, קונפיטורה ותותים טריים; ועוגת שמרים מבצק קראנץ’ במילוי גבינת ריקוטה ואפרסקים.



להשיג בחנות האינטרנטית של מתוקה רום סרוויס



קולקציית מאפים עשירה



קונדיטוריית ביסקוטי משיקה קולקציית מאפים חלביים עשירה ומגוונת לאוהבי המתוק והמלוח. השף־קונדיטורית רוסלה יונה הוציאה תחת ידיה מבחר עוגות גבינה אפויות וקרות על טהרת סוגים שונים של גבינות - מהגבינה הלבנה האהובה, דרך גבינת השמנת הקלאסית, הריקוטה הרכה והאוורירית ועד המסקרפונה העשירה. לצד אלו, יימכרו קישים במליות מעניינות ומעודנות ולזניות עשירות. כל המוצרים מתאפיינים בטעם ובניחוח ביתי ועשויים מחומרי גלם מובחרים ואיכותיים.



הירקון 67, אזור התעשייה בני ברק; העצמאות 104, נווה עוז, פתח תקווה



אהבה לחגים



כמו בכל חג פורים, חנוכה או פסח, גם בשבועות מפתיעה רשת רולדין עם מאפים ייחודיים ובעיקר טעימים, בהם טארט מסקרפונה פירות יער - סבלה ברטון, גבינת שמנת אפויה, קרמו פטל, שונטי מסקרפונה, שוקולד לבן ומרנג צרפתי; גבינה ללא תוספת סוכר; קיש בצלים צרפתי עם ריבת בצל וגבינת עזים; ובריוש Apricot חלומי - בריוש עלים צרפתי במילוי גבינה ומשמש.



בסניפי הרשת 



חומרי גלם טובים ואיכותיים. מגש אירוח של קאנאפ'ס, צילום: דינאל לילה
חומרי גלם טובים ואיכותיים. מגש אירוח של קאנאפ'ס, צילום: דינאל לילה



ביקורת מסעדות: "הבית בעולש" היא סיבה נהדרת לצאת מהעיר

איזה כיף להכיר מקומות חדשים בארץ. עולש, סמוך לנתניה, עושה קולות של מושב נעים, שקט, לא מפונפן, הכי הפוך ממרכז תל אביב, שם אנחנו מתגוררים. האם היה לנו האומץ לעבור להתגורר פה? אנחנו מתלבטים בקול בעודנו נכנסים למסעדה.



“הבית בעולש”, שניצב מול מבנה מקסים המשמש כ”מועדון יולדות”, הוא מסעדה איטלקית וגלריה לעתיקות. החלל העצום מכיל 90 מקומות ישיבה, ובמרפסת 40 נוספים. הילדים משום מה לא האמינו שקיימת בעולם מסעדה עם דשא ומיד ניצלו את המרחב הירוק לטובת גלגלונים, שהם רגילים לעשות רק בגן מאיר. בינתיים, 1:0 לטובת השיקול לעזוב את העיר לטובת הכפר.



המנות בתפריט נראות מסקרנות, ונעזרנו במלצרית הנעימה והמקצועית בבחירת המנות. מנת הפטה סלמון מעושן (44 שקלים) נשמעת ונראית יצירתית ובעלת תעוזה. למעשה, מדובר בממרח סלמון - אי אפשר לטעות בטעם ובמרקם המענג – אבל לא בטוח עד כמה הוא משתלב עם קונפי הבצל המתוק שמעליו. להבדיל מפטה כבד, עושה רושם שעמיתו הסלמון מצריך חיבור אחר, לאו דווקא למתוק עז שכזה. 1:1.



טעם וניחוח ביתי. עוגת גבינה של ביסקוטי, צילום: בועז לביא
טעם וניחוח ביתי. עוגת גבינה של ביסקוטי, צילום: בועז לביא



חציל בטחינה בזיליקום (42 שקלים) הוא חציל שלם אפוי עם צנוברים, עגבניות, טחינה, בזיליקום ופטרוזיליה. למרות השם המאתגר, מדובר במנה סטנדרטית למדי, המוגשת בפרשנות כזו או אחרת בכל מסעדה, וגם כאן הוא טעים ונעים כמנת פתיחה, אם כי היינו ממליצים לתבל את החציל בטרם האפייה, אפילו במלח גס. גם האנטיפסטי (44 שקלים) הוא מנת פתיחה חביבה, שמגיעה כאן עם גבינת בייבי מוצרלה, עשויה היטב ומתובלת באופן עדין. עודנו מנשנשים, הילדים שואלים אם מותר להם לשחק בחצר שבחוץ. אנחנו חושבים שכן, מקווים שאין פה נחשים. 2:2.



מנת הדגל במסעדה היא ניוקי סלק (62 שקלים) - ובצדק. תשעה כדורי פינג פונג סגלגלים במילוי ריקוטה, ברוטב שמנת ושקדים קלויים. פרזנטציה יפהפייה, נראית כמו מנת גורמה. היינו מוותרים על זיגוג הסילאן בצדי הצלחת, מנהג שמזכיר קצת את העשור הקודם, ומתרכזים ביצירת המופת הקסומה שמולנו. גם פילה האמנון (88 שקלים) נראה נפלא בזכות הקראסט של תערובת הג’עלה שמעליו, ותוכו עסיסי וכיפי. 3:2 לטובת המעבר לכפר.



המחירים ב”בית בעולש” סבירים למדי, האווירה רגועה, השירות מקצועי ועם זאת אישי והתפריט נועז. לא תמיד היצירתיות צולחת, אבל כשזה קורה והטעמים מסתדרים בחך, מדובר בפיסת גאונות. עוד קצת השתפשפות ואנחנו מחתימים דרכון ומהגרים. 



"הבית בעולש", סמטת הבית, מושב עולש, 09-7932822 (כשר), 3.5/4