הכאב של דודו: בתוכניות הריאליטי בהן השתתף, האח הגדול וגולדסטאר, כמו גם בהשקות ובאירועים אליהם הוא מקפיד ללכת, דודו כהן תמיד מחייך. הפרסונה הציבורית של כהן תמיד נראית מחויכת ושמחה. אבל הערב (חמישי) הוא חזר לעיר הולדתו עפולה, ודיבר בתוכניתו של גיא פינס על הכאב שמלווה אותו מאז שאימו סולי נפטרה. 

דודו סיפר על הרגע בו החליט לחזור לבית ילדותו: "הייתי במועדון בתל אביב ואמרתי לעצמי שאני פה שמח במועדונים, רוקד וחוגג. אמא שלי עוברת טיפולים קשים בכימותרפיה בזמן שאני פה נהנה. לא, לא, לא. זה לא הגיוני. לקחתי מונית ספיישל באותו יום עם מזוודה ונסעתי להציל את אמא שלי". 
אחרי מאבק של שלושה חודשים במחלת הסרטן הלכה אימו של דודו, סולי לעולמה. "אני בן 33 ותינוק של אמא. קשה מאוד בלי אמא. אחרי כל החוויות שעברתי, גולדסטאר, האח גדול, כל הביטחון שלי עלה ואמא שלי הייתה הביטחון שלי. אני מרגיש שחזרתי אחורה , קשה מאוד בלעדיה, קשה מאוד", הוא מספר בכאב. 

"ילד של אמא". דודו כהן. צילום: אריאל בשור
"ילד של אמא". דודו כהן. צילום: אריאל בשור

כהן סיפר על הרגע המר בו גילה את הבשורה: "לא רציתי להאמין, ברחתי מהמציאות וזה קרה. אני בא לקום מהמיטה ואני רואה בפלאפון הודעה "משתתפים בצערך", מה זה משתתפים בצערך? סולי אמא שלי לא תהיה איתי. אני בוכה כל יום, אני מתפלל כל יום אחר הצהריים, אומר קדיש על אמא שלי ואני חוזר הביתה ולא מאמין שאני קורא קדיש על אמא שלי". 
"בצד של אמא שלי במיטה אני נרדם כמו תינוק, בחדר שלי אני לא נרדם מרוב מחשבות ודווקא אצלה במיטה אני ישן ונרדם, מוגן כאילו היא מגנה עלי", סיפר  דודו.  
"היא הלכה לעולמה שהיא שקטה יותר לגביי, ראתה שדודו אהוב ודודו לא ייפול", אמר כוכב הריאליטי לסיום. "היה חשוב לה ללכת בראש שקט שהיא יודעת שדודו בסדר".