פארק מים גדול ייבנה באילת בהשקעה של 120 מיליון שקל, זאת לאחר שהקמתו אושרה בוועדה המחוזית דרום היום (ראשון). הפארק הוא יוזמה של יזמים תושבי אילת, דניאל לב וטוני האוורד, שזכו לתמיכתו הנלהבת של ראש העיר מאיר יצחק הלוי. עם קבלת האישור הם יצרפו אליהם קבוצת משקיעים מהארץ ומחו"ל.



פארק המים ישתרע על שטח של 110 דונם, סמוך לכביש הכניסה הצפוני לאילת. הוא תוכנן על ידי האדריכל דני בר קמה מקבוצת א.ב מתכננים בסגנון פרה היסטורי ראשון מסוגו בארץ עם דמויות נעות של דינוזאורים בגדלים אמיתיים ואפקטים מיוחדים בטכנולוגיה המוסיפה תנועה וצלילים ליצורים הענקיים.



אילת. מתחדשת בפארק מים ענק. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
אילת. מתחדשת בפארק מים ענק. צילום: נתי שוחט, פלאש 90



בנוסף למתקנים הספורטיביים ולמגלשות אקסטרים, ייבנה בפארק מועדון ריקודים שכולו בתוך המים, מרכז משחקים סגור וממוזג לילדים בטווח גילאים שבין שנתיים ל-12, שיכיל ג'ימבורי, מיני גולף, מכוניות מתנגשות ואטרקציות נוספות לגיל הרך, וגם מרכז ספא ענקי שיכיל בריכות טיפול מתקדמות עם מפלים.



במקום צפויים להתקיים מופעים גדולים ותחרויות למבקרים שיעסקו בנושא הדינוזאורים והתקופה הקדומה. לצד אלו, יהיו עמדות חינוכיות שיציגו מידע על על הנושא בצורה מהנה וקליטה דרך מגוון אמצעי מדיה שיפוזרו בשטח. הפארק יהיה המקום היחיד באזור שיוכל לארח אירועים גדולים של למעלה מ-25,000 איש. התכנון נעשה בצורה ידידותית לסביבה ויכלול 20 דונם של פאנלים סולאריים, שייצרו חשמל ומערכות למחזור מים.