אין ספק שהמשחק החם ביותר בקרב בני נוער וצעירים בתקופה האחרונה, הוא הספינר, שהצליח לכבוש את העולם, ולשגע גם את הקהל כאן בישראל. וכשהספינרים נחטפים כמו לחמניות חמות שהרגע יצאו מהתנור, יש מי שמבין שאפשר לעשות עוד קצת כסף מהתופעה – על ידי מיתוג נכון, ושימוש בכוכבי המוזיקה הגדולים שיככבו על הפלסטיקים המסתובבים.



אחת מחברות הצעצועים החלה בשיווק ספינרים ממותגים עם התמונות או הלוגואים של קניה ווסט, רדיוהד, נירוונה, קנדריק לאמאר, דרייק ואחרים. הרשת רועשת בעקבות הלהיט החדש, אחד ממעריצי רדיוהד כבר הודיע בטוויטר ליתר המעריצים: "אם אין לכם ספינר של רדיוהד – כנראה שאתם לא מעריצים אמיתיים".



לא ברור האם מבחינה מסחרית השימוש בלוגואים או בתמונות האומנים חוקי, ונעשה בהסכמת האומנים – אך סביר להניח שזה לא המצב – כך שאם אתם מעריצים אמיתיים, מהרו לרכוש אותם דרך אתרי מכירות בינלאומיים – לפי שהם יוסרו מהמדפים.



העונש של כריס בראון


לא פעם סיפרנו לכם כאן על מעשי האלימות הרבים שהראפר כריס בראון מעורב בהם, והנה סוף סוף נראה שמערכת המשפט החליטה לשים לזה סוף, ולהבהיר לבראון שהעובדה שהוא אישיות מוכרת, לא מעניקה לו חסינות מפני החוק.



הזמר הואשם בפברואר האחרון בתקיפת חברתו, שטענה כי התעלל בה ואיים להרוג אותה. כעת – הגיע הזמן לשלם, ולפי החלטה של בית המשפט שהתקבלה בשבוע שעבר, על הזמר יוטל צו הרחקה שיהיה תקף לחמש השנים הבאות, למרחק של 100 מטרים מחברתו לשעבר, מביתה, רכבה וממקום עבודתה, וכן ייאסר עליו ליצור איתה קשר בכל דרך שהיא.






ההחלטה אוסרת עליו לפגוע ברכושה, להפריע לסדר בקרבתה, לעקוב אחריה, או להתחקות אחריה ברשתות החברתיות. הזמר יאלץ לשלם על הייצוג המשפטי של חברתו לשעבר, וכן להשתתף בתוכנית של 52 שבועות לגברים אלימים.



הגיע הזמן שמישהו ישים סוף להתנהגות המסוכנת של הראפר האלים – כולנו תקווה כי הפעם, טיפול בית המשפט יהיה באמת אפקטיבי.