פרשת זאב רווח מסתעפת: השחקנית ריקי בליך הגיבה הבוקר (שלישי) לפרסומים בהם חני נחמיאס סיפרה על הסצנה האלימה שעברה בעבר בסרט "בובה" בבימויו של זאב רווח. "על הבוקר להוציא לי את הוריד במצח?! אדם עלוב שכפי שמספרות לי חברותיי, לא היתה אשה שעברה לידו ולא הרגישה גועל והטרדה", כתבה בליך בחשבון הפייסבוק שלה על רווח.

"הלוואי שתצאו כולכן מהארון ותספרו על זאב רווח הדוחה והמטריד, וכך על כל אחד ואחד מכם עלובי הנפש, עד שתיעלמו לנו לנצח מהעיניים ומהמקצוע", הוסיפה בליך ותקפה את השחקן הוותיק:
 "מי שמגן על אופק בוכריס, אנס שהודה והורשע, דמו מותר מבחינתי ואפשר להתחיל לספר גם עליו כמה סיפורים לא נעימים. מי ראשונה? גועל". 

זאב רווח. צילום: יח"צ
זאב רווח. צילום: יח"צ


הבוקר השחקנית חני נחמיאס התייחסה בתוכניתם של ניסים משעל ודרור רפאל ב-103FM לפרסומים לפיהם עברה אונס בצעירותה במהלך הצילומים לסרט 'בובה' אותו ביים זאב רווח: "זהו שקר והטעייה, אנחנו בדיון לתקן את הכותרת. זה עיוות שצנח עליי. זו כותרת מעוותת וזו מניפולציה, חבל שעורכים עיתונאיים עושים דברים כאלה, יש מאחורי הכותרות הללו בני אדם. לא חוויתי אונס. לא בוצע בגופי שום דבר. הייתה סצנה אלימה ויצרית על הסט". 

נחמיאס הסבירה: "השחקן הטוטאלי קרע לי את השמלה וזה לא היה אמור לקרות. אני, כבת 26, הייתי מבוהלת והתחלתי לבכות. זה חרג ממה שתוכנן אבל זה רחוק מאונס. אני רואה את הצלם, התסריט והמוניטור בזווית העין. בכל זאת יש פה סצנה בתוך סט של סרט. אני אישית חוויתי סצנה מאד מטלטלת וכואבת פיזית והיא הייתה מבהילה עבורי כשחקנית אך זהו לא אונס". 

ריקי בליך. צילום: ג'ראר אלון
ריקי בליך. צילום: ג'ראר אלון

על האמירה 'חני עברה חוויה איומה אבל זה שירת את הסרט' טענה: "זו אמירה שלי והיא נכונה. התקשרה אליי עיתונאית שסיפרה שהיא עושה כתבה על זאב רווח וביקשה תגובה שלי על כך שבסוף הסרט זאב רווח ניגש אליי להתנצל, אך במקביל ניגש לשחקן אשר צרפתי ולחש לו באוזן תודה. אמרתי לה ששמעתי זאת בפעם הראשונה ועניתי לה שממרום גילי אני מבינה אותו. הסצנה הייתה אדירה על המסך, אני באותו רגע חוותי דבר קשה ומטלטל. הייתי ערומה, אמנם השחקן קרע ממני את השמלה אך אני כאינסטינקט לקחתי אותה וכיסיתי את עצמי".


זאב רווח מסר בתגובה לטענות: "אני מצטער שזו התגובה שלה. עשיתי סרט שאני מאמין שהיה טוב והצליח וזה מה שחשוב. לגבי הדברים האישיים, לא התכוונתי לפגוע באף אחת. אני הגנתי על איבגי כחבר. אני מצטער שהיא מרגישה ככה".