ח ן אהרוני עשה קילומטראז' רציני בעשור האחרון, מאז שזכה במקום הרביעי בכוכב נולד. אהרוני (27), שעושה פופ ישראלי, שחרר לאחרונה להיט קיץ חדש בשם "אהבה בלב", ולראשונה מציג לעולם את מלוא כישוריו – מכתיבה ועד ליכולות ריקוד מרשימות.

הסינגל החדש נכתב והולחן עם המפיק המוזיקלי של השיר, ניצן קייקוב, האחראי על עשרות להיטים של אמנים גדולים בארץ ובחו"ל. בין היתר היה מועמד לגראמי האחרון על הפקת אלבומו של קית' אורבן. הקליפ, שביים אוריאל יקותיאל, צולם במוקדים שונים בתל אביב ומבוסס כולו על ריקודים שבאמצעותם אהרוני  משדר אושר ושמחה בעקבות האהבה שלו.

 

אז מה, חן, יש לך אהבה בלב?
"השיר הוא על אהבה גדולה, כזו שתופסת את כל הלב. גם אם היא קשה להשגה או מסתבכת בדרך, היא תמיד מנצחת. לכל אחד יש כזו, לא?".
איך נולד השיר?
"את 'אהבה בלב' ואת כל שירי האלבום כתבתי בשנה האחרונה, שבה ביליתי על קו תל אביב־לוס אנג'לס. המפיק שלי, ניצן קייקוב, חי ועובד שם, והאמת היא שאת 'אהבה בלב' כתבתי ממש כמה ימים אחרי שהאלבום שהוא הפיק לקית' אורבן היה מועמד לגראמי. הייתה שמחה גדולה בסביבה שלי וזה מאוד מפרה את העשייה. הרגשתי איך ניצן מצליח, באנרגיה ובכישרון שלו, להוציא החוצה את כל מה שרציתי להגיד. זה פשוט קרה".
עשית הפסקה די ארוכה מאז הסינגל האחרון.
"החלטתי שבאלבום החדש שלי אני כותב, מלחין, רוקד ועושה את כל מה שאני יודע ואוהב לעשות - לא רק שר. אני פרפקציוניסט, אז בתקופה הזו השקעתי בעצמי בלפתח, לגדול ולהעצים את היכולות שלי. כתבתי מאות שירים ובדקתי כל מיני חיבורים, שחלקם גם מצאו מקום באלבום. התמקצעתי בתנועה, בהלחנה ובכל מה שרציתי לשייף ולחדד אצלי. עכשיו אני כאן, עם אלבום חדש וניהול חדש.  רק טוב יכול לקרות מעכשיו. ככה אני מרגיש".

חן אהרוני. צילוםף ענבל מסיקה.
חן אהרוני. צילוםף ענבל מסיקה.


 
בקליפ אפשר לראות את ריף נאמן, המככבת כאהובתך. איך נוצר החיבור?
"ריף מהממת ומוכשרת, ואני מאמין שהיא עוד תעשה דברים גדולים. שנינו מנוהלים אצל רוברטו בן שושן, שיזם את החיבור. התחלתי לעבוד עם רוברטו אחרי שחזרתי מלוס אנג'לס עם החומרים לאלבום החדש. השמעתי לו מה עשיתי בשנה הזו, והחיבור היה מיידי, מקצועי ואישי. הוא איש מקצוע מצוין וכבר הפך לחבר שמרגיע אותי כשהוא לצדי".
מה התוכניות שלך לעתיד הקרוב?
"יש הרבה דברים חדשים על הפרק, וזה עושה אותי שמח. כרגע אני מתרכז בעיקר במופע החדש שבו מעבר לעובדה שאני שר, אני סוף סוף רוקד, ואני מת על זה. אני נמצא שעות בסטודיו עם כוריאוגרפים ועם רקדנים מטורפים. זה הכושר החדש שלי. רק בצילומים של 'אהבה בלב' ירדתי 2 קילו. הולכת להיות הופעה משוגעת. נראה לי שזו תהיה שנה מגניבה בשבילי. אני נהנה מכל רגע".

חן אהרוני. צילום: עידן סבח
חן אהרוני. צילום: עידן סבח