מתחמי האוכל כובשים את הארץ לאט לאט, ועד שמדינת ישראל תשחרר לעם את הרישיונות המיוחלים למשאיות אוכל כמו בשאר העולם, קמים להם מתחמי אוכל סטייל אירופה שנותנים לנו את החוויה של כמעט כמו הדבר האמיתי והנה אחד נוסף. לאחרונה נפתח אל מול השקיעה התל אביבית מתחם ה״פוד טראק דיסקו״, שמביא למשך 81 יום שלל של מאכלי רחוב מכל העולם, אלכוהול ומוזיקה טובה ולו רק כדי להקל במעט את חום הקיץ הלוהט. היינו, תפסנו צבע, השתכרנו, אכלנו ושרדנו כדי לספר.



ה-Food Truck Disco הוא בעצם מתחם הכולל 9 דוכני אוכל שמעוצבים כמשאיות אוכל קלאסיות שבכל 81 יום יתחלפו כדי ליצור עניין תמידי אבל תמיד ילוו במוזיקה חיה והמון אלכוהול לקרר את העניינים.



מה אוכלים?


דוכן באן: לחמניית באן אוורירית שמגיעה עם קציצת שרימפס עסיסית ודשנה על הפלנצ'ה יחד עם חציל כבוש, עגבנייה, ובצל מקורמל או בשר שפונדרה מפורק עם ג'ינג'ר כבוש, בצל וצנונית וגם באן טבעוני – פרחי כרובים על הפלנצ'ה עם טחינה, סלסה, כוסברה ולימון כבוש. לא להתמלא כי רק התחלנו לאכול. אבל בהחלט דוכן מצוין ששווה את הביס והכסף.



כדי לתת לדברים להחליק יותר טוב בבטן קחו לכם איזו בירה קרה או קוקטייל מהדוכן בירה \ יין או אלכוהול ובואו נמשיך.



דוכן ים תיכוני: פה תקבלו פיתות טריות בגודל בינוני ממולאות בגירוס או בעצם קבב צלוי עם סלסה, עגבניות ועשבי תיבול, בשילוב צזיקי/טחינה, פיתה מעולה של חריימה בורי עם שמנת חמוצה, לימונים כבושים, רוטב אריסה ותפרחות כוסברה בפיתה שבעיני היא אחת המנות היותר טובות בשוק, מי שקשה לו עם מנות מוגזמות יכול תמיד לנשנש דג קוד בטמפורה וצ'יפס בטטה- מנה חביבה ולא יותר.



בשלב הזה קפצנו לדוכן היפני שהבעלים שלו מוכרים לנו כבר ממתחמי אוכל אחרים ותמיד ידעו להפתיע. פה ניסינו את הדונאט סושי שזה בעצם עיגול אורז בצורת דונאט מצופה כולו בנתחי טונה וסלמון, ניסינו גם את קארי פאן - מין קובה של בצק מטוגן מתקתק קלות שמולא בתבשיל קארי בשרי או צמחוני - מנה לא גדולה אבל מעניינת. במקום יש גם ראמן עם אטריות ביתיות שלא הספקנו לטעום וקינוח מעולה לחום הלוהט שלנו- שבבי קרח עם חלב קוקוס ורוטב מנגו. דוכן מצוין ששווה להתמקד בו.



אם אתם לא מכירים את דוכן הבאני צ׳או מדרום אפריקה, שגם הוא פופולרי מאד במתחמי האוכל השונים - אז בהחלט שווה לכם ללכת ולטעום. רק חשוב שתבינו שהבאני צ׳או הוא תבשיל בשר או ירקות סמיך וטעים שמוגש בלחמניית חלה גדולה ומאד משביעה. אז תחלקו עם חברים כדי שיהיה לכם מקום לטעום עוד דברים.



עוד מנות ב-Food Truck Disco. צילום: אסנת גואטה
עוד מנות ב-Food Truck Disco. צילום: אסנת גואטה



בדוכן האסייאתי (וכן יש הרבה נציגויות של אסיה) לא הספקנו לטעום יותר מידי אבל הקארי היה מדהים. באמת אחת המנות הטובות יותר שאכלתי במתחם ובהחלט אחד הקארי הטובים שיצא לי לאכול. הקוקי סנדוויץ לעומת זאת היה פחות טוב וכלל פרוסת לחם קלויה עם אבוקדו, כוסברה ונתחי סלמון או טונה טריים. אפשר גם לקבל בדוכן הזה דימסאם וגיוזות.



את משאית הבשר לא הצלחנו לתפוס ורק נוכל לומר לכם שהיא תמכור כרעי עוף עם קלח תירס \ אסאדו \ מניפת חזה עם סלט קולסלאו \ כנפיים ברוטב ברביקיו וברבון ועוד.



תחום המתוקים מצטמצם לכדי משאית אחת שכולל גביע גלידה עם שערות סבתא \ מקרון במילוי גלידה עם טופינג לבחירה וקסטה מבצק עוגיות. ניסינו את שני האחרונים שהיו מתוקים מידי לטעמי וההמלצה שלנו היא על שבבי הקרח עם חלב הקוקוס והמנגו.



בביקור ראשוני נראה כאילו הלוקיישן הוא בהחלט קטע מנצח והדוכנים טעימים ומושלמים לנישנוש של שקיעה מול הים. 


שעות הפתיחה של המקום: 16:00 עד 02:00