מרינה לוגינוב היא האישה שנרצחה הלילה (שלישי) על ידי בן זוגה בבאר שבע, כך הותר לפני זמן קצר לפרסום. מוקדם יותר הוארך מעצרו של החשוד ברצח, בן זוגה של לוגינוב, סרגיי צימבל, תושב העיר בן 46, החשוד ברצח בת זוגו. צימבל נעצר אמש לאחר שהוא ובת זוגו, על פי החשד, שתו לשוכרה והחלו לריב, ובמהלך הוויכוח צימבל דקר אותה וגרם למותה.

היום פורסם כי בשבוע שעבר התרחש אירוע בו היו מעורבים לוגינוב וצימבל, שהחל בקריאה של השכנים למוקד 100 של המשטרה, שטענו כי מהדירה של השניים המוכרים כאלכוהוליסטים מכורים, נשמעות צעקות רמות. שוטרים שהוזעקו למקום נאלצו להפעיל כוח על דלת הדירה וכשנכנסו פנימה מצאו את השניים תחת השפעה של אלכוהול. החשוד אף תקף את אחד השוטרים אולם כוח תגבור הצליח לבצע את מעצרו והוא נלקח לחקירה כמו גם בת זוגו. בתחנת המשטרה סירבה קורבן העבירה להתלונן טענה שהיא אוהבת אותו ויש להם קשר מצוין זה כשנתיים.

במשטרה החליטו אחרת הוא נעצר בחשד לתקיפת שוטרים ואלימות במשפחה, ובית המשפט האריך את מעצרו ביומיים כשבמהלכן המשטרה מנסה לשכנע את בת זוגו בת ה-41 להתלונן במשטרה ולמסור פרטים על אותו אירוע. אשתו לא הסכימה בפעם השנייה להגיש תלונה נגדו, מה שהביא לכך שהמשטרה, בהתייעצות עם הפרקליטות במחוז הדרום, הסכימה לשחררו, תוך איסור ליצור איתה קשר למשך שבועיים.

החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו. צילום: אתר הרשות השופטת
החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו. צילום: אתר הרשות השופטת



הנרצחת הותירה אחריה שני ילדים מנישואיה הקודמים אשר לא עודכנו באירוע הטרגי שעברה אמם. כזכור, קצת אחרי השעה 00:00, התקשר החשוד למוקד 100 של המשטרה ודיווח על אישה שנמצאה בדירתה כשהיא ללא רוח חיים. צוות מד"א שהוזנק למקום ניאלץ לקבוע את מותה של האישה וכוחות משטרה גדולים ממרחב נגב ומתחנת באר שבע שהגיעו למקום עצרו את בן זוגה של המנוחה והחלו באיסוף ממצאים מהזירה.



מחקירתו במשטרה עלה כי החשוד קושר עצמו לביצוע הרצח כשהוא מוסר כי בינו לבין בת זוגו התגלה ויכוח על רקע אישי שגרם לו לאמוציות. החשוד שהיה נסער נטל חפץ חד ודקר את בת זוגו מספר פעמים בפלג גופה העליון.  היום בבוקר בעלה החשוד ברציחתה הובא לבניין המגורים שבו אירעה התקרית, ושם ביצע שחזור של הרצח. הוא סיפר כי מיד לאחר שדקר אותה הוא הזעיק אמבולנס. גורמים במשטרה מסרו כי מדובר בזוג אלכוהוליסטים. לצד סנגורו הוא נשלח לאחר השחזור לבדיקה פסיכיאטרית בבית החולים.

כזכור, במהלך הלילה היא נמצאה ללא רוח חיים בדירתה בעיר, כאשר על גופה סימני דקירות. פראמדיק מד"א יונתן פופקין וחובש בכיר במד"א מיכאל וולינסקי, שהגיעו למקום, סיפרו : "כשהגענו למקום, ראינו באחד בחדרים אישה בשנות הארבעים מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם סימני אלימות. ניסינו להעניק לה טיפול וביצענו בה בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".