חברת הסייבר סימנטק, הנחשבת למובילה בעולם, הודיעה אתמול על רכישת חברת סקייקיור המובילה בתחום ההגנה מפני איומים במכשירים ניידים הפועלים במערכות ההפעלה iOS, אנדרואיד ו-Windows. טכניקות ניבוי וזיהוי האיומים של סקייקיור יעשירו את קווי המוצר למובייל של סימנטק עבור ארגונים ויסייעו להם לשלב שימוש במכשירים ניידים לצרכי העבודה בארגון, ולהבטיח שמכשירים אלו יהיו נטולי סיכון ומאובטחים בטרם יקבלו גישה למשאבים ארגוניים. רמי קליש, שותף מנהל ומייסד בקרן ההון סיכון פיטנגו, השקיע בהם עוד משלב הסיד.



השטף ההולך וגדל של מספר המכשירים הניידים במקומות עבודה, חושף ארגונים לסיכונים ונקודות תורפה חדשות. בשנה החולפת לבדה, גילו החוקרים של סימנטק, יותר מ-600 נקודות תורפה חדשות במערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד, ומספר גילויי התקיפה במכשירים ניידים הוכפל לכ-1.8 מיליון.



סקייקיור נלחמת בתופעות אלו על ידי שימוש בטכנולוגיות של בינה מלאכותית ליצירת פתרון שמגן על מכשירים ניידים הפועלים בכל מגוון מערכות ההפעלה, ומסוגל הן לחזות והן להגן מפני יריעה נרחבת ביותר של איומים ותקיפות.



"אחת ההנחות המסוכנות ביותר כיום היא שמכשירי iOS ומכשירים ניידים אחרים שעובדים מביאים עימם למשרד הינם בטוחים, בזמן שהאפליקציות והנתונים על גבי מכשירים אלה נתונים תחת כמות הולכת וגדלה של מתקפות. אנו סבורים שכוח העבודה של העתיד יהיה נייד לחלוטין ויהיה זקוק לפתרון הגנת סייבר שמלווה אותו לכל מקום", מסר גרג קלארק, מנכ"ל סימנטק, "עולם המובייל מהווה רכיב מרכזי באסטרטגיה שלנו, והרכישה של סקייקיור מהווה צעד גדול קדימה ביישומה".