כתב אישום הוגש היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד תאאר דאר כילה, תושב רמאללה בן 34, באשמת אונס תיירת מארצות הברית, אשר התארחה בבית מלון בו עבד בעיר. מכתב האישום עולה כי כילה מזג למתלוננת משקאות אלכוהוליים בלי תשלום בבר המלון וכשהייתה בערפול חושים ובלי יכולת להסכים למעשיו, ניצל זאת כדי לבצע בה עבירות מין. לבית המשפט הוגשה גם בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, בליל האירוע, 9 ביולי, נותרה התיירת לבדה. כילה ניגש אליה ונתן לה, מיוזמתו, כוס בירה ללא תשלום. בהמשך מזג לה עוד חמש כוסות של משקה אלכוהולי חריף והיא שתתה אותם. בשלב מסוים, אמרה לנאשם שהיא שיכורה ורוצה לעלות לחדרה בבית המלון בו היא לנה יחד עם חברות נוספות בקבוצה. כילה התעקש ללוות את המתלוננת, חרף סירובה.



המתלוננת התחננה, אך ללא הועיל



בכניסה לחדרה תפס אותה, נצמד אל גופה ונישק אותה על פיה. המתלוננת נסוגה לאחור אך הנאשם המשיך לנשקה. המתלוננת שבה ונפרדה מהנאשם עוד מספר פעמים אך הנאשם לא עזב את המתלוננת וירד עמה במדרגות, "כשהיא בערפול חושים ואינה יכולה להתנגד למעשיו", לשון כתב האישום.



כילה הוביל את המתלוננת אל סמוך לדלפק הקבלה, פתח את דלת החדר הסמוך לקבלה והכניס את המתלוננת, אשר לא הצליחה לעמוד על רגליה ונשענה על הדלפק, אל החדר. הוא הכניס אותה לחדר הרחצה והסיר ממנה את בגדיה. שם ביצע בה הנאשם מעשה אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים והכול תוך ניצול מצב הערפול בו היא שרויה. המתלוננת ניסתה להתרחק מהנאשם וכן אמרה לו "אני צריכה לנוח", "אני צריכה ללכת לישון" ו"אני מרגישה חולה" – אך ללא הועיל.