החקירה סביב פרשת הצוללות בעיצומה, כשביממה האחרונה על לכותרות שמו של ראש מנהל הרכש במשרד הביטחון, שמואל צוקר, שמסר עדות במשטרה ומתח ביקורת על המעורבות של מפקד חיל הים לשעבר, אליעזר (צ'ייני) מרום ושל המשנה לראש המל"ל לשעבר, אבריאל בר יוסף ברכישת כלי השיט. פרשן חדשות 10, רביב דרוקר, התייחס הבוקר (שני) בשיחה עם ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM להתפתחויות האחרונות: "הכותרת להתפתחויות נאמרה על ידי צוקר -  'פעם ראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל שסוכן של חברה זרה מכופף את כל משרד הביטחון הישראלי'. זה שחיל הים משנה את דעתו בצורה כל כך דרמטית תוך פחות משנה זה דבר קצת מטריד".





"אני לא יודע בדיוק איפה עומדת החקירה", אמר דרוקר, "רק שכרגע היא מתמקדת בהעברות הכספים. באופן די טבעי היא לא תתמקד בשינוי עמדה של חיל הים או בזה שאנחנו הולכים להוציא על הספינות האלה כ-100 מיליון יורו יותר ממה שתוכנן וזה עוד לפני ההצטיידות פה והתחזוקה שם כי הכל שונה מהמפרט שנקבע מלכתחילה ולכן, הפן הפלילי דוחק הצידה את כל העיון בדברים אחרים שהיו אמורים לדון בהם".



"אנחנו מצפים מראש הממשלה לדאוג שלא יהיו דברים כאלה"


לדברי דרוקר, "אנחנו מצפים מצמרת חיל הים שלנו להיות נקייה מהדברים האלה, אנחנו מצפים מראש הממשלה לדאוג שלא יהיו דברים כאלה, יש כל כך הרבה מנגנוני בקרה כשזה נוגע לעסקה בסכום כזה שזה די מדהים שבפועל זה מתבצע ככה".



כשנשאל רביב על מקומו של נתניהו בפרשת הצוללות אמר: "בוא נתחיל מזה שהוא לא חשוד, אבל מקורביו נמצאים בחקירות ענק וגם אם הוא באמת לא ידע, לא הורה ולא הנחה, זה די מטריד כי מדובר באנשים שמאוד קרובים אליו. אנשים שכשהם באים למקום מסוים כתוב להם על המצח 'נתניהו' גם אם הם יגידו מאה פעם שזה לא הוא".



הפרשן הבכיר התייחס גם לשתי החקירות הנוספות בהן מעורב ראש הממשלה - 1000 ו-2000. לדבריו, בשתיהן מתקבלים בזמן האחרון, לפי דיווחים בתקשורת, חיזוקים שאמורים להטריד את נתניהו. כמו למשל אמרתו של ברוך קרא כי שלדון אדלסון טען בחקירתו שנתניהו התקשר אליו וביקש מימנו משהו שאנחנו עדיין לא יודעים בוודאות מהו, כשלכאורה, לפי ציר הזמן והבדיקה מתי התקיימה השיחה, אפשר לשייך את זה לשיחות שנתניהו ערך עם נוני מוזס. גם בתיק המתנות, לפי התבטאויות שונות, עושה רושם שהתיק הזה מתחזק, לפחות בעיניי הפרקליטות"



בהמשך נשאל דרוקר מה תגובתו על הדברים שאמר עליו נתניהו במהלך הראיון בערוץ 20: "התגובה האמיתית שלי הייתה לצחוק, אולי פעם הייתי לוקח את זה אחרת, היה נראה כאילו הוא ארדואן לפני ההפיכה, זה היה כל כך מצחיק".



עריכת תוכן 103FM: עדן בן ארי