רבים מכירים אותו בתור 'הבן של', אך לשיר לוי יש קריירה מוזיקלית לא קצרה, שמסתבר שהתחילה בגיל 8, אג'דנה מגובשת, וגיבוי מהפזמונאי שאחראי ל"דרך השלום", ולהיטים רבים של אומנים כמו אייל גולן, הראל סקעת, דודו אהרון, משה פרץ ועומר אדם. איריס קול שוחחה עם הזמר ברדיו 103FM על שירו החדש 'עד סוף העולם', וגילתה כמה פרטים מעניינים.



שיר לוי, זמר המצליח ובנו של ישי לוי סיפר על תהליך העבודה על השיר החדש: "אני הולך פעם בחודש לאבי אוחיון וכשאנחנו נפגשים אנחנו יושבים בכיף באולפן ומקשיבים לשירים. יום אחד הוא התקשר אליי ואמר לי שיש לו שיר מגניב בשבילי. הלכתי לשמוע את השיר ואהבתי. זה סוג שיר קצבי, הגיע הזמן שאזיז את עצמי ולא אעשה רק בלדות".





"אני קצת מהכל. לפעמים מצחיק ולפעמים מדוכדך", סיפר הזמר על עצמו, "אם מישהו היה מתאר אותי הוא היה אומר שאני אדם מופנם. אני חושב שכל אדם סגור ומופנם חייב להתפוצץ מתישהו, אי אפשר להיות סגור כל החיים. לשיר ולהופיע זהו סוג של שחרור בשבילי".



"עמדתי פעם ראשונה על במה בגיל 8, למרות שהייתי ילד מאד ביישן", סיפר לוי, "במהלך החופש הגדול ישנתי אצל אבא שלי, שהופיע במועדון ושרנו יחד את השיר 'ברצלונה' בשעה שתיים בלילה. אני רק זוכר ששרתי על הפנים ושהתרגשתי מאד. מאז בכל אירוע משפחתי אני שר עמו. אני לא יודע אם הבנתי בגיל שמונה שזה מה שאני רוצה לעשות אבל אני יודע שמאז, כל פעם שהחזקתי מיקרופון הרגשתי יותר ביטחון. אני ואבי אנחנו עדיין מופיעים יחד מידי פעם וזה כיף מאד גדול".





כשנשאל האם כשהוא נפגש עם אבי אוחיון הוא מקווה ללהיט כמו 'דרך השלום', שכתב הפזמונאי לפאר טסי, השיב: "מה פתאום! אני לא מאמין בזה. לכל זמר מגיע השיר שלו. כשאני הולך לאבי אוחיון אני לא הולך בשביל לחפש להיט, הוא יודע לספק להיטים, אבל אני לא מתחבר לכל שיר. זה לוקח לי זמן לבחור. ברגע שבחרתי שיר, אנחנו מקליטים סקיצה ומשמיעים לאנשים, אם הוא טוב ומעניין, מוציאים אותו החוצה. סיימנו לאחרונה מופע בזאפה בחיפה ועוד הופעה ביהוד, ונצא בקרוב למופע השקה של האלבום החדש".



עריכה: איתמר זיגלמן