חלמתם לעבוד עבור הנסיכים הנוצצים של המשפחה המלכותית המפורסמת בעולם? עכשיו יש לכם הזדמנות: הנסיך וויליאם ורעייתו קייט והנסיך הארי מחפשים קצין עיתונות ראשי שייצג אותם בתקשורת ויקדם את פעולות הצדקה שלהם ברחבי העולם.



במודעה שפורסמה לראשונה באמצעות האתר "לינקדאין" נאמר כי המועמד שייבחר יעבוד מארמון קנסינגטון בלונדון, שם מתגוררים הנסיכים, והוא ישתתף בפיתוח אסטרטגיה תקשורתית עבור פעולות הצדקה של בני המשפחה ובקידום קמפיינים תקשורתיים, ינסח הודעות לעיתונות ויארגן מסיבות עיתונאים.



מלבד אזרחות בריטית או רישיון עבודה בבריטניה, ברשימת הדרישות לתפקיד צוינו גם "ניסיון נרחב בשיווק, בתקשורת או ביחסי ציבור, תואר רלוונטי". עוד צוין כי רצון ש"יהיה למועמדים ניסיון בעבודה בתחום הצדקה".



"היכולת לקבל החלטות, השימוש בהגינות ובשיקול דעת אגב נקיטת זהירות מהווים גם הם דרישות הכרחיות עבור המשרה, וכך גם היכולת לנהל מידע רגיש באופן מנומס ובדיסקרטיות כל הזמן", נאמר בהודעה מטעם הארמון.



עד כה פורסמו מודעות דרושים עבור משרות בארמון המלוכה רק דרך אתר האינטרנט הרשמי. ההערכות בבריטניה הן כי ההחלטה לחפש עובדים באמצעות "לינקדאין", הרשת החברתית הפופולרית לקשרים מקצועיים, נועדה להרחיב את מגוון המועמדים.