בא לכם לראות את הקוליסאום? לקפוץ לבזיליקת סיינט פטרוס? לשכשך במזרקות ההיסטוריות (למרות שהקיץ הן התייבשו)? חברת הלואו קוסט האירית, ריינאייר, השיקה היום (חמישי) מסלול טיסות יומי חדש מתל אביב לרומא במחיר השקה של 16.99 יורו. מחיר המבצע תקף עד ה-30 ליולי, אז כדאי למהר.



בנוסף לקו תל אביב-רומא, השיקה ריינאייר שמונה קווים חדשים, לבאדן באדן (גרמניה), גדנסק (פולין), קראקוב (פולין), מילאנו (איטליה), פאפוס (קפריסין), פוזנן (פולין) ולוורוצלב (פולין), שמצטרפים ל-20 המסלולים שהחברה מפעילה בישראל.



מטוס של ריינאייר צילום: רויטרס
מטוס של ריינאייר צילום: רויטרס



בעת השתק הקו, אמר המנהל המסחרי של ריינאייר, דיוויד או'בריין, כי "הקווים החדשים מדגישים את המחויבות שלקחנו לקדם את התיירות לישראל, את התחבורה ואת יצירת מקומות העבודה. אנחנו מצפים להמשך שיתוף פעולה עם השר לוין ועם צוותו לפתיחת קווים נוספים בשנים הבאות".



שר התיירות יריב לוין הוסיף: "אני שמח ששיתוף הפעולה בין משרד התיירות לענקית התעופה ריינאייר עולה מדרגה כאשר החברה, אשר זיהתה את מגמת העלייה בתיירות לישראל, מביעה אמון גדול במוצר התיירותי הישראלי וממשיכה במגמת פתיחת קווי תעופה חדשים לישראל. כניסתה המשמעותית של ריינאייר לישראל היא חלק מהמהפכה הגדולה שאנו מבצעים בתחום, והיא גם ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי. שיפור זה בא לידי ביטוי בעליה של 28 אחוזים בכניסות התיירים מאיטליה לישראל, ובמספרי השיא של כניסות תיירים לישראל מכל העולם שאנו רואים בחודשים האחרונים״.