חברת יורוקום, הנציגה הרשמית של Nokia בישראל הודיעה הבוקר (רביעי) כי תחל בשיווק המכשיר מדגם 3310 בארץ, בשבוע הבא. בתחילה, המכשיר יימכר ברשת בסט מובייל במחיר של 249 שקלים, ובהמשך יימכר המכשיר גם ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות. באירופה, המכשיר נמכר ב-49 אירו. לדברי החברה, השקת הדגם הנוסטלגי היא השלב הראשון בהשקת המכשירים הסלולריים החדשים של המותג Nokia, המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד, בישראל.
כזכור, המכשיר המחודש מדגם 3310 נחשף לראשונה בחודש פברואר האחרון במהלך תערוכת המובייל MWC 2017 שהתקיימה בברצלונה. חשיפת המכשיר על ידי חברת HMD GLOBAL יצרנית המותג הביאה לסיקור תקשורתי רחב בכל העולם, כולל בישראל, וסקרנה מאוד את חובבי הגאדג'טים. Nokia 3310 היה אחד מהדגמים המוכרים והאהובים ביותר בהיסטוריה של החברה וכעת הוא חוזר בגרסה חדשה ומעודכנת, בצבעים אדום, שחור, צהוב ואפור. הגרסה המעודכנת כוללת גם את משחק ה"סנייק" הנוסטלגי.
מכשירי נוקיה. צילום: יח"צ
מכשירי נוקיה. צילום: יח"צ
 

המכשיר, שמאז השקתו זכור כאחד הדגמים העמידים ביותר שיוצרו, מיועד לאנשים שמעוניינים להימלט ממבול הודעות הווטסאפ וההתראות מהאפליקציות השונות ורוצים לקחת הפסקה מהלחץ היומיומי וגם לאוהבי הנוסטלגיה ולאנשים שלא רוצים טלפון חכם. 
בחברה טוענים כי סוללת המכשיר צפויה לפעול במשך כ-22 שעות שיחה וזמן המתנה של כחודש. סוללה כזו נחשבת ייחודית במיוחד בעידן שבו הסוללות מחזיקות רק מספר שעות מצומצם. המכשיר שנחשב לעמיד במיוחד ועל פי השמועות יוכל להמשיך לפעול גם לאחר שיידרס על ידי רכב, צפוי להריץ את מערכת ההפעלה של נוקיה, שכוללת מספר מצומצם של אפליקציות ודפדפן לגלישה  בנוסף, רוכשי המכשיר ייהנו מהרינגטון המזוהה עם מכשירי החברה וממשחק ה"סנייק" המפורסם.