בכל מוצאי שבת נערכת הפגנה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בדרישה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו. אמש הצטרפו פעילי ימין להפגנות ופתחו בהפגנה נגד פעילי השמאל במקום. ח"כ דודי אמסלם, שלא הגיע להפגנה, העביר היום (ראשון) בתוכנית של משעל, דרור רפאל ולאה גולדין ב-103FM ביקורת חריפה על המשטרה בנושא.



"אני חושב שמה שקורה מול הבית של מנדלבליט זו חוצפה ובניגוד לחוק", אמר אמסלם. "מה שקורה בחודשים האחרונים הוא שאנשי שמאל שממומנים על ידי הקרן החדשה וארגוני שמאל נוספים מנסים לשבש את דעתו של היועץ המשפטי. אני חושב שזה לא נכון לעשות זאת גם מהצד השני. לא צריך להפגין מול הבית שלו כלל".



על הקריאות להתפטרותו של ראש הממשלה אמר ח"כ אמסלם: "מי שבוחר את הממשלה זה העם ומי שמחליף אותה זה העם ולא הפרקליטות. אותי משטרת ישראל עצרה אותי פעמיים בחיי, האשימו אותי ובדברים ולא הוגש כתב אישום. מהניסיון הזה צריך להאמין למשטרת ישראל? תראה מה הם עשו לחיים רמון".
לאה גולדין התפרצה לדבריו וטענה: "אתה חבר כנסת בבית הנבחרים, אינך יכול לעשות דה לגיטימציה למשטרת ישראל. אנחנו בוחרים מנציגי הציבור ומצפים מהם לעמוד בערכי יסוד. אתה בא בביקורת נגד המשטרה. אולי נסגור את המשטרה והממשלה תעשה מה שהיא רוצה? הממשלה הזו מפקירה את הבן שלי כבר שלוש שנים בעזה". ניסים משעל הצטרף לדבריה ושאל: "אתה לא מאמין למשטרת ישראל?"
השיב להם דודי אמסלם: "אני לא מתווכח איתך גברת גולדין. אני מכבד אותך. בעסק הפרטי שלך אני לא מתעסק. בוודאי שרוב משטרת ישראל היא משטרה טובה ואמיצה אבל לא תמיד הם צודקים. אם משטרת ישראל תמיד צודקת אז בשביל מה צריך בתי משפט ויועץ משפטי?".
הגיבה לו לאה גולדין: "זהו לא עסק פרטי שלי, זהו עסק לאומי. מדובר בבני שהוא חייל צה"ל שיצא להגן על מדינת ישראל". ניסים משעל הוסיף ושאל: "האם אתה מוטרד מכך שארי הרו הפך לעד מדינה?" "לא מטריד אותי". ענה דודי אמסלם: "בעולם המושגים שלי עד מדינה זה דבר שפל. אני חושב שאסור להשתמש במושג עד מדינה אלא רק בעבירות קשות מאד של רצח ופשע מאורגן. עד מדינה מלשין על חבריו כדי להציל את עצמו".
עריכה: איתמר זיגלמן