כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית משפט המחוזי בבאר שבע, נגד תושבת המרכז, שמואשמת בגרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות לתינוקה בן החודשיים, לאחר שהשליכה אותו מהרכב במהלך נסיעה וגרמה לפציעתו. היא נאשמת בחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד טל אדיר כהן מפרקליטות מחוז דרום, עולה כי לפני שבוע, ה-3 באוגוסט, בסביבות השעה 18:00, נסעה ברכב בו נהג אחיה מביתה לכיוון העיר באר שבע.
 
בעת שהרכב התקרב לכניסה הצפונית לבירת הנגב, בנסיעה במהירות של כ-80 קמ"ש, הנאשמת פתחה את חגורת הבטיחות של המושב בו ישב התינוק, הרימה את התינוק בידיה והשליכה אותו אל מחוץ לרכב דרך חלון המכונית הנוסעת, תוך שהיא אומרת "איזה אמא רעה אני". האח אשר הבחין במעשי הנאשמת עצר את הרכב, יצא אל הכביש, סימן לכלי הרכב הנוסעים לעצור והרים את התינוק שהיה מוטל על הכביש כשהוא פצוע ומדמם בראשו ובגפיו ובוכה. התינוק נזקק לאשפוז וקבלת טיפול רפואי.
 
האח נסע מיד לבית החולים "סורוקה", שם נבדק התינוק ונמצא כי הוא סובל מפצעי שפשוף בצד ימין של גופו ובראשו. בבדיקת CT  ראש נמצא כי הוא סובל מדימום במוחו. התינוק שנולד במאי שעבר אושפז להשגחה ושוחרר מבית החולים ביום ראשון השבוע.