על גגות ירושלים

וולדורף אסטוריה בירושלים, אחד המלונות הקלאסיים ששומר עדיין על התחושה של יוקרתיות אלגנטית ומפנקת, פותח את הגג המפנק שלו ומציע לקהל שלו וגם לקהל מבחוץ לבוא ולהתפנק על הגג בחוויה קרירה וטעימה שמשלבת אוויר הרים צלול כיין וגם יין אמיתי פלוס מלא מנות טעימות. אל מול הנוף של ירושלים ניתן להנות מקוקטיילים ומנות טאפאס מפנקות וכשרות שבנה השף הראשי של המלון, איציק מזרחי ברק ולרגל 50 שנה לאיחוד ירושלים הבר מציע מבחר מנות הקשורות לתרבות הגסטרונומית של העיר - בהן : כרובית בטמפורה משער יפו , חציל שרוף ממחנה יהודה או מעורב ירושלמי וקוקטייל מיוחד בשם "ירושלים של זהב" המכיל עראק, הוואנה 7 ובוקע ממנו עשן קינמון. 

התפריט מתחלק לשלושה מחירים: 40, 50 ו-60 שקלים. ובין המנות אפשר למצוא גרוולאקס בייתי; כרובית בטמפורה; חציל שרוף עם טחינה ובשר טלה/שוק וחזה עופיון עם קרם בטטה; טורטיה חזה עוף; לחי עגל בבישול איטי; מעורב ירושלמי; דפי פילו במילוי טחול וחזה עוף ועוד שלל מנות וקינוחים מושחתים וכמובן הקוקטיילים עם טעמים של ג׳ין ובזיליקום, פירות יער ורום, ערק ולימון ולחובבי הפינוק הטוטאלי יש גם סיגרים יוקרתיים.

הגג של המלון מספק בילוי אקסלוסיבי, קריר ומפנק גם בלי הסוויטה המלכותית. השירות מתוקתק, המנות מדוייקות וטעימות והאלכוהול זורם.
 המקום פתוח החל מ-18:00 בימי ראשון עד חמישי ולאורחי הגג יש פינוק של שעתיים חניה חינם. אז בכלל סידרנו אתכם.

 וולדרוף אסטוריה, גרשון אגרון 26, ירושלים

מסעדת הגג של מלון וולדרף אסטוריה: צילום יחצ

***
השף אביב משה מגיע לשרונה


השף אביב משה מצטרף לנבחרת חמשת השפים של "שרונה מרקט" ומביא בשורה חדשה בתחום ה"סטריט פוד" – דוכן של אוכל טורקי בפרשנות מודרנית של השף. פירוש השם "אילדיז" הוא "כוכב" בטורקית. לצד מגוון מאכלים טורקיים אותנטיים, כמו לחמאג'ון וקבב, מציע משה מנות חדשניות עם טוויסט של המטבח הישראלי בשלוש קטגוריות: מגולגלים בלאפה, "סכין ומזלג" וסלטים. בין המנות: "ביש בש" אבוקדו; בורקס קבב; חומוס ג'ון; כבד עוף צלוי וטחינה; uטאבוק - נתחים של פרגית עם בצל ולימון ועוד/ 
אילדיז ב"שרונה מרקט"

***
בית חנה מתעורר לחיים עם הקפטיריה הניורקרית EATS

פינת בן גוריון ואד"ם הכהן מעולם לא נראתה מבטיחה כ"כ. קפיטריה אורבנית מתוקתקת ומשובחת בשם EATS נפתחה ממש עכשיו והיא גדושה בשלל מאפים שיגרמו למיצי הקיבה שלכם לעבוד ללא הרף. קערות ענק עם סלטים עשירים ויוצאי דופן כגון כרוב שבושל שעתיים ברוטב קיסר, סלט אורז מלא עם שלל גודיז, סלט קייל וזוקיני, סלט קוסקוס מלא וחמוציות, כריכי ענק עם קורנדביף ועשבי תיבול על שמנת, המבורגר טבעוני, סקונס בייקון ומייפל שאני אישית מוכנה להתחתן איתו, פרוסות ענק של לחם בננות, עוגת גזר עם פרוסט לבנבן, בראוניז שחור משוקולד, עוגיית שוקולד ציפס גדושה ועוד ועוד מבחר מעורר חשקים עד כדי אכזריות.

מאחורי EATS עומדים צמד היזמים והבעלים יונתן קובארי ומיכל אפשטיין (ממאסטר שף 5). השניים חברי ילדות קרובים, שהחליטו יחד להגשים חלום ולפתוח בשותפות פינת חמד עם משב רוח ניו-יורקי. ואין מאושרים מאיתנו. 
בית חנה, אד"ם הכהן פינת בן גוריון תל אביב

EATS היישר מניו יורק צילום מתן כץ


עסקיות חדשות במסעדת חג' כחיל

מסעדת חג' כחיל בכיכר השעון ביפו מרחיבה את תפריט העסקיות ומציעה ארוחות מלאות החל מ-65 ₪ לסועד, כולל שתייה. השף קוסאי שלוש יצר תפריט עשיר המבוסס על מטבח ערבי אותנטי. בעסקית: מבחר סלטים טריים, חומוס ופיתה חמה מהטאבון הכלולים במחיר מנה עיקרית לבחירה מהתפריט וכוס לימונדה קרה. למזמינים מתפריט

העסקיות יוצע מבחר קינוחים בכוסות במחיר של 25 שקלים. בין המנות העיקריות: מבחר שיפודים מבשר מובחר; קבב חלבי פיקנטי מכוסה במעטפת בצק; מח'מר; צוואר טלה ממולא ועוד. פתוח בימים א'-ה' בין השעות 17:00-11:00.
רזיאל 18 יפו 68120, טלפון 03-6831239, 03-5188866

חג' כחיל צילום אנטולי מיכאלו

ערב יווני באברטו

מסעדת השף אברטו של שף אסף שטרן השיקה בסוף יולי ערב שכולו על טהרת המטבח היווני וזו במסגרת ערבים מיוחדים בנושא קולינריה מן העולם- כל חודש ממדינה אחרת, כאשר לצד המנות המיוחדות תפאורה ומאפיינים של אותה מדינה.

התפריט היווני של שף אסף שטרן יכלול מנות כגון: פיתה יוונית בליווי מבחר מזטים; סופלקי; הסיגרים של פרוקופיוס; דג ים שלם; שוק טלה ממולא ועוד
מסעדת אברטו, שכביץ 5, גדרה, 08-668-0066

קיץ איטלקי שיכור בג'לטריה

גלידריית הבוטיק האיטלקית ג'לטריה, הממוקמת באזורי חן תל אביב, משיקה בימים אלה שלל טעמים חדשים המתבססים על שילובים יצירתיים ומתוחכמים של חומרי גלם איכותיים בדגש על ליקרים ומוגי אלכוהול איטלקיים, לצד תוצרת מקומית של פירות קיץ. בין הגלידות: סורבה סורנטינו לימון, ליים ולימונצ'לו, סורבה משמש דיסרונו, סורבה אפל מרטיני, סורבה גראפה ענבים, סורבה קפה וטיה מריה, ועוד.
גרינברג 25, אזורי חן, 03-670-3626

טעמי אלכוהול איטלקי בג'לטריה צילום אורי עשת


פופ-אפ ביר גארדן ב-buy the way

הגינה של ביי דה ווי, בצומת רעננה, היתה תמיד נקודה של טבע ושקט באמצע כביש ארבע. עם בוא הקיץ, החליטו ב-buy the way, להפוך את הגינה לביר גארדן, עם מנות מיוחדות שמשתדכות לבירה טובה, הרבה סוגי בירות ומוזיקה משובחת.

הערב הראשון יהיה ביום חמישי ה 10.8 החל מהשעה 20:30, ימזגו בירות, יוגש אוכל ונקניקיות בשר של השארקוטרי חגי שלום ממסעדת מיטשוס. כל זה לצד מוזיקה מצוינת שתנצח על האווירה הנעימה והמשוחררת.
הביר גארדן של Buy the way, צומת רעננה