סוף עצוב: בת ה-39 מקרית אונו שאושפזה היום לפנות בוקר כשהיא במצב של מוות קליני לאחר שעל פי החשד נטלה סם מסוג MDMA מהול בחומר רעיל הלכה לעולמה בבית החולים תל השומר בו טופלה. בן זוגה של האישה ששהה לידה בדירה סיפר כי צרכו יחד סמים אולם לדבריו, בת זוגו היא שרכשה את הסם, מה שמקשה כעת על המשטרה לחקור את מקורו של הסם החשוד כמורעל. האירוע הקשה התרחש שבוע אחרי שאושפזו בבית החולים וולפסון בחולון ארבעה אזרחים במצב קשה לאחר שצרכו סמים מורעלים גם הם.



כאמור לפנות בוקר הוזעקו צוותי מד"א לדירה ברחוב גורדון שבקריית אונו, שם איתרו חובשים ופרמדיקים של מד"א אישה בשנות ה-30 המאוחרות לחייה כשהיא במצב רפואי קשה וזאת לאחר שנטלה יחד עם בן זוגה ששהה בדירה את הסם מסוג MDMA. לדברי בן הזוג, במהלך הלילה צרך יחד עם בת זוגו סמים ובשלב מסוים חשה זו ברע וכשמצבה התדרדר הוא הזעיק את מד"א, למקום שלאחר טיפול רפואי מציל חיים, פינו את האישה כשהיא מורדמת ומונשמת לבית החולים תל השומר, שם אובחנה כמי ששורה במוות קליני, ולאחר מכן, כאמור, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.



עוד קודם פינויה מהדירה הזעיקו אנשי מד"א את משטרת מרחב דן לזירה ואלו החלו באיסוף ממצאים ותחקורו של בן הזוג אשר מסר את גרסתו וטען כי בת זוגו היא זו שרכשה את הסמים.



כזכור, לפני כשבוע נחשפו חוקרי מרחב איילון במחוז תל אביב לשלושה מקרים שונים שהתרחשו באזור בת ים וחולון בהפרשים של מספר שעות אחד מהשני, בהם אושפזו ארבעה בני אדם במצב קשה, לאחר שנטלו סם מסוג קוקאין, שככל הנראה היה מהול בחומר רעיל ומסוכן.




קוקאין. צילום: אינגאימג'
קוקאין. צילום: אינגאימג'



גורמים במשטרה ציינו כי בשיחות עם גורמים בבית החולים הובהר כי מצבה של האישה קשה ביותר וכי נשקפת סכנה ממשית לחייה. "זה עניין של זמן עד שייקבע מותה ככל הנראה", אומרים גורמים המעורים בפרטים.



במשטרה מזהירים את הציבור מפני צריכת סמים מסוכנים "בפרט אלו החשודים כי עורבבו בהם חומרים מסוכנים, אשר מופצים בכל רחבי הארץ. צריכת הסמים והחומרים הרעילים עלולה להוביל לקיפוח החיים".