כוחות הביטחון עצרו היום (ראשון) חשוד בתכנון לביצוע פיגוע בירושלים או בסביבתה. אחר הצהריים הגיעו כוחות המשטרה ושב"כ לאזור שכונת בית צפאפא בדרום העיר בעקבות התרעה שקיבלו על אירוע ביטחוני. שהגיעו הכוחות למקום הם איתרו את החשוד בן 50 וירו בו. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים. 



מן המשטרה נמסר כי בעקבות התרעה של שב"כ על חשד למחבל בדרום ירושלים, יצאו למקום כוחות משטרה. בפוגשם את החשוד, הם ביצעו את המעצר. אלא שתוך כדי מעצרו, איים החשוד לפגוע בשוטרים ולאחר שאלו חשו בסכנה ביצע אחד מהם ירי לעבר החשוד ופצע אותו בינוני בירכו. 

התקרית מגיע יום אחרי פיגוע הדקירה שאירע אתמול ברחוב סולטאן סולימאן בבירה, שבמהלכו נפצע מאבטח, בן מיעוטים כבן 31, באורח קל בידו ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים שבבירה. כוחות הביטחון הצליחו לנטרל את המחבלת, שהגיעה עם סכין בידה לכיוונו של הדקור, שעמד בצומת הרחובות דרך בר לב - סולטאן סולימאן, סמוך לתחנת הרכבת הקלה של שער שכם, ואז דקרה אותו באמצעות הסכין שאחזה בידה ופגעה בו בכתפו.



כוח משטרה ומג"ב המוצב במקום זיהה את האירוע והצליח להשתלט על הדוקרת, שנעצרה והועברה לחקירה ביחידה המרכזית. כמו כן, בזירה נתפס הסכין שבו השתמשה.