זה יותר מחמישה עשורים ותשעה עשר אלבומים שמתי כספי, מגדולי המלחינים במוסיקה הישראלית, פעיל ותורם מכישרונו הרב, כמות בלתי מבוטלת של קלאסיקות שגידלו, ועדיין מגדלות, דורות על גבי דורות של ישראלים. בימים אלה עמל כספי על אלבומו ה-20 במספר מתוכו יצא היום סינגל שני – "זמנים מודרניים" שהלחין והפיק מוסיקלית כספי למילותיו של חברו, דני רובס. 




השיר, העטוף כולו בסגנונו הקל לזיהוי והחד פעמי של כספי, מוכיח כי עדיין כוחו במותניו וכי הוא נשאר רלוונטי כתמיד ומסוגל להתאים עצמו היטב לשינויי הזמנים והאופנות המוסיקליות ולהגיש רוק מתקתק ושובב בצורה הכי טובה וקסומה שיש, למעריציו ההדוקים של כספי וחובבי הזמר העברי בכלל.

 “גלגלצ זה עניין פרובינציאלי ששייך למזרח התיכון", אמר כספי בראיון ל"מעריב" לפני כשנה, כך שנראה שהפלייליסט של התחנה הוא לא בהכרח המקום אליו הוא מכוון, “זה לא משנה כלום. אדם יוצר לא תלוי בתוכניות מתאר כלשהן, הוא לא בונה בית. נכון שכל יוצר רוצה שיראו או ישמעו את היצירה שלו, אבל אני יוצר קודם כל לעצמי. ואני גם המסננת. ואם אני אוהב את השיר, אני רוצה שגם אחרים ישמעו אותו. הייתי שלם עם כל יצירה שהוצאתי. אם היא לא שלמה, אני שוכח ממנה. אני פוסק מיד, לא מתייעץ עם אף אחד. זו יצירה שלי".