שנה מלאת שמועות לגבי עתידו של סוכן הביון הבריטי עברה על מעריצי סדרת הסרטים המיתולוגית ג'יימס בונד, עם שמות שונים של שחקנים שנטען כי יחליפו את דניאל קרייג בתפקיד הנחשק. הלילה הודיע השחקן הבריטי כי הוא ימשיך לגלם את ג'יימס בונד בסרט נוסף, בראיון בתוכנית הלילה של סטיבן קולבר, סיפר קרייג כי זה יהיה סרטו האחרון כסוכן מספר 007, "אני חושב זהו זה, אני רוצה לפרוש בשיא, לא יכול לחכות לזה".





"הייתי די מבולבל בקשר לזה", שיתף קרייג, את המנחה, כשסיפר על סרט הבונד החמישי שלו, "אני מתראיין כל היום ואנשים כבר שואלים אותי, ועד עכשיו ניסיתי להיות די צנוע. אבל הרגשתי שהגיע הזמן להגיד את את האמת, אני צריך להגיד לך את האמת".



הסרט שעדיין לא קיבל שם רשמי, יגיע למסכים ב-8 בנובמבר 2019. המפיקים של סרטי בונד, מייקל ג 'ווילסון וברברה ברוקולי, ייקח את המושכות בניהול הפרויקט, כשניל פרוויס ורוברט וייד נבחרו שוב לכתוב את התסריט. פרוויס ווייד היו אחראים על ארבעת סרטי הבונד הקודמים: "קזינו רויאל", "קוואנטום של נחמה", "סקייפול", ו"ספקטר", כולם בכיכובו של דניאל קרייג. שמו של במאי הסרט טרם הוכרז.





כאשר קולבר שאל את קרייג לגבי מה שהוא אמר בראיון ב-2015, זמן קצר לאחר שצילם את "ספקטר", כאשר סיפר לכתב שהוא מעדיף "לחתוך את הורידים", מאשר לקחת על עצמו את התפקיד של בונד פעם נוספת, השיב קרייג: "במקום להגיד משהו עם סגנון וחן, אמרתי משהו ממש טיפשי".