תארוז לי ג׳חנון לקחת: רחובות היא כבר לא מקום רק לחנונים ומדע. השמועות מספרות שמסעדת אוכל רחוב תימנית עומדת להיפתח עוד כמה שבועות ברחוב בילו שברחובות על ידי איש העסקים ליאור כהן . על האוכל אמונים השף בני בז'ה (רפאל לשעבר) והשף יפתח חג'בי שהוא שף המתמחה במטבח הטבעוני. שניהם תימניים כמובן, ולמקום יקראו "יאמן סטריט" מזנון שוק ובר אוכל תימני מעודכן.
המקום בעצם מספק אוכל תימני קלאסי עם טוויסטים מודרנים, אבל בעיקר ריחות וגעגועים למטבח שאולי לא מעריכים מספיק במדינה הזו. מי אמר רק קובנה? כולנו פה סקרניים בטירוף לראות מה ייצא מהחיבור הזה- כך או כך הולך היות טעים.
בילו 60 רחובות // פתיחה בקרוב

"יאמן סטריט". צילום: לירון כהן, פיסבוק

 

מפגש בין קולינריה ואמנות: צלם האוכל דן לב בשיתוף פעולה עם מסעדת אוברג'ין שבמלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב יציג בין התאריכים 27 ל-31 לאוגוסט את תערוכת הצילום הייחודית Colorfood - בתערוכה ניתן להתרשם מצילומים מתוך הפרוייקט המציג יצירות של שמונה שפים  בליווי ארוחת ערב בת חמש מנות, כאשר כל מנה שתוגש הינה בצבע אחר בהשראת התערוכה שיצר שף מסעדת אוברג'ין אלון הירטנשטיין.

לדוגמא: מנה אדומה- טרטר טונה, עם בורגול לימון ואבטיח טונה צרובה, קרם עגבניות מגי חרוכות, סשימי טונה, סלט פלפלים אדומים קלויים, ומי עגבניות טריות מתובלות. // מנה צהובה- פילה לברק ברוטב קארי צהוב על בסיס קוקוס אננס בגריל, ריזוטו כורכום וגזר צהוב, טוויל טפיוקה חריפה.
27-31 באוגוסט בשעה ב-19:00.
מסעדת אוברג'ין, דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב ממחיר לאדם: 320 ₪ כולל מים מינרלים ללא הגבלה וכוס יין.
להזמנת מקום:  03-795-1111

תערוכת האוכל Colorfood. צילום: אפיק גבאי ודן לב
לחזור לילדות עם גלידת במבה אדומה: גלידריית הבוטיק גולדה הבינה שגם מבוגרים צריכים לפעמים להרגיש ילדים ויצרה טעמים מדליקים של גלידות בטעמים הכי של ילדותינו העשוקה (בתנאי שאתם בני 30+ כמובן). במבה אדומה, שומשומית, קוקוס ורוד, שוקולד פרה עם עדשים, שלווה עם גלידת שוקולד ועוד.
ואנחנו? טעמנו והתענגנו והרגשנו לכמה רגעים הכי ילדים מאושרים. מחירים: מנה- 16 ₪ בינונית 21 ₪ ג'מבו- 25 ₪ חצי קילו- 45 ₪ קילו-90 ₪
בכל סניפי הרשת בחודש אוגוסט

טעמי ילדות ב"גולדה". צילום: דני גולן

 
צהריים אוכלים ב- YA-PAN: 
YA-PAN הבייבי החדש של שף יובל בן נריה נפתח כעת גם לצהריים. המסעדה תגיש לארוחות צהריים תפריט דומה (אך לא זהה) לזה של הערב. תוספת לתפריט הצהריים היא מנת הצ'יראשי – קוביות דג נא, אורז מתובל ועלי שיסו לצד מנות אהובות מתפריט הערב כמו – מאזמן - אטריות ראמן עבות, חמאה מעושנת, ביצת אונסן, ביצי סלמון ומח עצם או סלמון צלוי -  יוגורט, דבש וחמאה חומה וגם תבשילי קארי ביתי של 72 שעות ועוד מנות רבות טובות.  
במסגרת הארוחה העסקית,יוגש מרק מיסו או סלט עלים ברוטב יפני במחיר המנה העיקרית.
YA-PAN /  נחמני 26 תל אביב  03-648-7796
מנת צ'יראשי במסעדת יא פאן. צילום: יח"צ
GAZOZ BEACH מסעדת חוף חדשה:
במתחם חוף ירושלים בתל אביב, רקחו ויצרו את GAZOZ BEACH. אביטל דברת- שכטר וניסן וקנין בעלי ניסיון רב במסעדות חוף איכותיות וידועות בת"א והרצליה איחדו כוחות ויחד מנהלים את מה שמרגיש כמו סן טרופה המקומי.  
התפריט של GAZOZ BEACH משלב החל מארוחות בוקר הבנויות מטאפאסים משתנים עם מגוון מטבלים ולחמים (הנאפים במקום!). בהמשך היום מככבות מנות ראשונות של פסטייה סרטנים, סיגרים עם בשר ביתי בבישול ארוך, חריימה שריפס ומנות עיקריות של פילה לברק, קסרול פירות ים, רביולי שרימפס,  טורטליני עגל וגם המבורגר הנטחן במקום מבשר משובח ועוד.
שעות פתיחה: ימים א-שבת, משמונה בבוקר עד אחרון הלקוחות.
לפרטים והזמנות: ניסן - 050-7487820