איי איי אייי... איזו שבת הייתה לנו, ושום מילה ב"הארץ" על ההצלחות של נתניהו, הם הרי לא יכתבו שם כלום על זה שראש הממשלה שלנו, ואני מזכיר הוא ראש ממשלה של כולנו, נוסע לדרום אמריקה, דרום אמריקה! ומחדש את היחסים איתם, אחרי 50 שנה! 50 שנה!!!



כי למה שהתקשורת תספר לכם על מה טוב בנתניהו? רק חקירות וחקירות, זה מה שיש להם לדבר עליו, ואתה יודע מה, ריקלין, זה נמאס. נמאס לי ונמאס למאזינים. פשוט נמאס!!!



אה, לא, רגע, הנה אני רואה, בעמוד 2 ב"הארץ", כן כותבים ידיעה קטנה שבפינצטה אי אפשר למצוא אותה, ואני שואל: קודם כל, מי מחפש ידיעות בפינצטה, ודבר שני, למה שלא ישימו את זה בכותרת? דרום אמריקה לא מספיק חשובה לכם? רק לדבר על הסרט הזה על הכיבוש כל הזמן?



כי הם שקרנים והם רק מחפשים את נתניהו, והכי קל זה להמשיך עם הפייק ניוז שלהם. אבל חכה רגע, ריקלין, אני מבין שטראמפ נמצא על הקו שלנו, הוא מתקשר מהבית הלבן ורוצה להגיב על מה שאמרנו פה בשידור. הלו, מיסטר פרזידנט?



איי איי איי, כנראה הקשר נותק, אבל עזוב אותך, אותי מעצבן דבר אחר לגמרי, הרי מזכ"ל האו"ם היה פה בארץ ולחץ את היד לנתניהו, אבל לא תמצא על זה שום מילה בתקשורת. ולמה? כי נתניהו הוא שנוא נפשם.



ואחר כך הם מתפלאים שהרייטינג שלהם צונח. זה הכל קשור.



כי זה פייק ניוז, וכל התקשורת שקרנים, ולא תמצא מילה טובה ב"הארץ". ומה עשתה בסך הכל מירי רגב? פסלה סרט. אוי אוי אוי, מי אמר שהיא צריכה לממן סרט מטונף על הכיבוש, חיזבאללה תכף תוקפים ואנחנו פה רוקדים ממבו?



חכה רגע, אני מבין שדיוויד בואי ואוסקר וויילד רוצים לעלות לשידור ולהגיד לנו מה הם חושבים על פסילה של סרט התועבה הזה. הלו, מיסטר בואי אנד מיסטר וויילד? קן יו היר מי? קן יו היר אס? אר יו ד'ר?



הקשר איתם כנראה נותק, כי אולי גם הם שמעו שפה בארץ, חוץ מללכלך על נתניהו ועל מירי רגב לא עושים שום דבר. כי זאת התקשורת שלנו, חברים יקרים.



אפרופו תקשורת, ממציא הטלפון, בל, רוצה להעיר לנו משהו, אז הנה אנחנו מעלים אותו על הקו: הלו, מיסטר בל, דיד יו בל אס?



טוב, לא שומעים... מישהו פה לא מוכן שנדבר היום עם מרואיינים. אבל הנה, כן הצלחנו להשיג מרואיין. שלום לך, שמאלני גנרי, בוא נשמע שני משפטים ממה שיש לך להגיד, ומיד נקטע אותך כי לא נספיק לשמוע את כל התגובה המגוחכת שלך, בבקשה:



הופ הופ הופ הופ... אני חייב לעצור אותך, כי אתה מתחיל להשמיע פה משהו הגיוני שאני לא אוכל להתווכח איתו, אז בינתיים תודה לך.



ועכשיו רק מילה לסיום, אם שרה נתניהו נמצאה דוברת אמת בפוליגרף, אז למה ממשיכים לחקור אותה? מכון מחקר אמיתי ורציני שנקרא "מכון א.מ.ת של יוסי שריקי" בדק אותה, ושתבין מכונת האמת הייתה גם מחוברת לחשמל, ככה שלא יכול להיות יותר אמין מזה, והיא נשאלה בדיוק את השאלות הכי חשובות שהיא חיברה, אז ממשיכים לחקור אותה? אני לא מבין את הדבר הזה!



אתה יודע מה, ריקלין, זה כל הסיפור. כל הסיפור זה חמגשית, וכן התקשר ל"ישראל היום" או לא התקשר, כי לפעמים זה סתם נלחץ, ואז אתה מתקשר ואומר לעמוס רגב, אחי, אני מצטער, נלחץ לי בטעות, ואז מנתק, ומרגיש לא נעים, אז אתה מתקשר שוב ואומר לו, באמת זה היה בטעות, ואז הוא אומר, סבבה, גבר, מאמין לך, ואז שניכם צוחקים כזה, ואז אתה שוב מנתק, ויש לך תחושה שהוא לא קנה את זה שבפעם הראשונה התקשרת בטעות, אז אתה מתקשר עוד פעם, וככה יש לך 15 שיחות בשבוע.



איך התקשורת לא רואה את זה, אני לא מבין.