אפל צפויה לקרוא למכשיר החדש - אייפון X, כך דווח הלילה (ראשון) בגרדיאן הבריטי. בתוך כך, על פי דיווח באתר 9to5mac, שציטט אדם שנחשב למדליף אמין, יושקו שני דגמים נוספים באירוע. לראשון קוראים אייפון 8 ולשני - אייפון 8 פלוס. ככל הנראה, הם יהיו גרסאות משודרגות של מכשירי אייפון 7 ואייפון 7 פלוס. מדובר בהכרזה חשובה, שכן השנה היא שנת העשור להשקת האייפון הראשון.



כזכור, החברה צפויה לערוך ביום שלישי בשעות הערב (שעון ישראל) אירוע שבו על פי השמועות יוכרזו, בין היתר, שלושה מכשירי אייפון חדשים. על פי מספר דיווחים בחודשים האחרונים, המכשיר צפוי להיות האייפון היקר ביותר - עם תג מחיר משוער של כ-999 דולרים לדגם הבסיסי ביותר. ובמספר אתרים נטען כי הדגם החזק ביותר יעלה כ-1,200 דולרים.



אחת השאלות שמעסיקות את הגולשים היא מה יהיה גודלו הפיזי של המכשיר כולו, מה יהיה גודל המסך שלו ומה יעלה בגורל כפתור הבית המוכר והאהוב על רבים, לאחר שבדגמי 7 ו-7 פלוס כפתור הבית הפיזי הפך למגע. החברה חתמה לפני מספר חודשים חוזה עם מי שנחשבת למתחרה הגדולה ביותר שלה, סמסונג, על מנת שזו תייצר עבורה את המסכים לשלושת הדגמים החדשים. במסגרת החוזה הם התחייבו לייצור של עשרות מיליוני יחידות. בשבוע שעבר גורמים בחברה צוטטו כשהם מאשימים את סמסונג במחיר הגבוה של המכשיר.



בנוסף, על פי השמועות, הם יבואו בשלושה גדלים: שלושה דגמים - 4.7 אינץ', 5.5. אינץ' ודגם פרימיום משודרג יותר עם מסך OLED בגודל של 5.8 אינץ', כאשר יזכירו במעט את הצורה של האייפון 4, שהושק ב-2010 ונחשב עד כה לאחד הדגמים הטובים ביותר שהחברה הוציאה.