זינוק במכירת הקסדות נרשם בעקבות התאונה שעברה הדוגמנית והמגישה שלומית מלכה בחודש אוגוסט, כך דווח היום (שני) ב"תוכנית החיסכון", בהגשת גדעון אוקו. ההבדל במכירות כל כך בולט, שבחנויות השונות קוראים לזה כבר "אפקט שלומית מלכה" על שמה. "כל מי שלא חבש קסדה עד היום קיבל מודעות גדולה, אנשים הגיעו בפניקה", סיפר חנן מגורי, בעל חנות אופניים.



שלומית מלכה, שכחלק מהמאמץ להעלאת המודעות לחשיבות הקסדות העלתה תמונה שלה חובשת את אמצעי המיגון, אמרה: "לא שיערתי לעצמי שזה יהיה בהיקף כזה, בסדר גודל כזה ואני באמת אם יש דבר שהכי משמח אותי שבאמת יצא משהו טוב מהתאונה הזאת.  גם אני, לפני התאונה, לא הבנתי את החשיבות של זה", היא המשיכה, "אני חושבת ומקווה שזה יעזור, שאני אומרת את זה. זה באמת כל כך חשוב, זה עניין של שנייה לשים את הקסדה. אני גם מקווה שעכשיו יתחילו להביא קסדות יותר מגניבות, יותר אופנתיות, זה יהיה חלק זה יהיה באמת פריט אופנה".



"כל כוונתי כרגע זה להעלות את המודעות. אנשים שקולטים אותי, והם בלי קסדה הם ממש מרגישים לא נעים והם מסיטים את הראש הצידה", סיימה מלכה את דבריה.