נתן זהבי מוצא את עצמו הרבה מאוד פעמים עצבני על מגוון נושאים, אבל נדמה שהפעם כולנו היינו מתעצבנים, אם רק היינו יכולים להשמיע את דעתנו. ככה זה כששומעים על 60 קשישים מטאטאי רחובות בעיר קרית גת, אנשים קשיי יום, עולים חדשים, שהחליטו שהם לא רוצים לשבת בבית, אלא לעבוד כדי להתפרנס בכבוד. הצרה החלה כאשר קיבלו הודעה שהם לא יקבלו את המשכורת שלהם לחודש אוגוסט בעקבות בעיות בין העירייה לחברת ההעסקה.

"במדינה הזאת יש הרבה גושים, באנגלית אפשר ככל הנראה היו אומרים מאדר פאקרס", פתח זהבי את תוכניתו ב-103FMוהמשיך: "למה אני מתכוון? ישנם פנסיונרים, רובם עולים חדשים מאתיופיה ומחבר המדינות, שעברו את גיל 70 ויש להם פנסיה של 1800 ש"ח בחודש. והאנשים האלה החליטו שהם לא מסתפקים בכך, והם הולכים לעבוד בלטאטא רחובות. בקרית גת יש 60 אנשים שמטאטאים רחובות, והם לא מקבלים את המשכורת של חודש אוגוסט, כשכל המאד'ר פאקר'ס שמנהלים פה את עמותות הצדקה, אלה שבוכים לאלוהים, שלא עובדים, כן מקבלים. 60 קשישים שיוצאים לנקות, לא יקבלו משכורת. למה? 
"העירייה אומרים שדוחות הביצוע של העובדים לא הגיעו בזמן, החברה טוענת שהם נתנו וזה לא הגיע. כל זה שטויות במיץ עגבניות. 60 אנשים שהחליטו לא להיות פרזיטים כמו תלמידי הישיבה, הם הולכים לעבוד כדי שיהיה מה לאכול ולא מקבלים את הכסף. זה מוציא מהדעת. ראיתי את זה פעם ברחובות סופיה ולא האמנתי. בכל קרן רחובות, עשו שני קשישים מסלול עם מטאטא. שאלתי למה אתם עובדים? אז הם ענו "כדי שיהיה עוד קצת. פה יש תודעת עבודה אצלם.
 




לא יודע מי זה השמגג שאחראי על זה. אדוני שר הפנים? הגנב שהורשע? הוא ידאג להם. אדוני שר האוצר, הוא יצליח? ראש הממשלה תקוע אצל טראמפ ובמקסיקו. מי יעזור להם? יאיר לפיד? הוא מסדר את הברלנטין ומדבר על הגיוס. אבי גבאי? ראש המחנה הציוני, שכל הבוקר יש מתקפה על בית המשפט העליון הוא לא צייץ מילה אחת, כי הוא יודע שהוא צריך את החרדים, אז הוא מלקק להם את התחת. 



"מי ידאג לקשישים. 60 קשישים, תחשבו. אומרת הבת של אחד מהם בכאב: "לפני שלוש שנים הוא פרש, והחליט להמשיך לעבוד. הוא הניח את גאוותו בצד ויצא לטאטא. שבוע שעבר הם קיבלו הודעה שהמשכורת לא תיכנס. אבי וחבריו לעבודה הם עולים, והסכסוך שם הוא על הגב שלהם. זה הפרצוף שלהם. אני מחפש איזה שר, וכולם בחו"ל. המקקים שולטים במדינה".