חבר מועצה בעיריית בית שמש נעצר היום (רביעי) בחשד למעורבות בניסיון הטייה של מכרז היסעים. בשעות האחרונות פשטו כוחות משטרה גדולים של היחידה לחקירות הונאה של מחוז ירושלים על משרדי עיריית בית שמש ועצרו לחקירה חבר מועצה המחזיק ביחידה במסגרת תיק החינוך בעירייה החשוד לעבירות של הטיית תנאי מכרז, מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור.
 
בחודשים האחרונים ניהלה היחידה לחקירות הונאה במחוז ירושלים חקירה סמויה במהלכה עלה חשד לפיו פעל נבחר הציבור שלא כדין בניסיון לשבש ולהטות תנאי מכרז בתחום ההיסעים וזאת כדי להשפיע על הזוכה במכרז ולהוביל לכך שחברה הקרובה אליו שאו שיש לו אינטרס ממנה תזכה במכרז האמור.
 
מהמידע שהועבר לחוקרים עולה כי לפני שנה פרסמה עיריית בית שמש מכרז להיסעים ובסיומו זכתה במכרז חברה שלטובתה פעל אותו חבר מועצה וזאת חרף עובדה שלא עמדה כלל בתנאי הסף הנדרשים במכרז האמור. הבוקר, הפכה החקירה מסמויה לגלויה, עת פשטו חוקרי היחידה לחקירות הונאה במחוז ירושלים על משרדו של החשוד ובתום חיפושים שערכו במשרדו הודיעו לו כי הוא עצור לצורכי חקירה. החשוד הובל לחקירה במחוז ירושלים שם הוא נחקר בשעות אלו.

מהמשטרה נמסר: "הניסיון להטות ולתווך מכרז ציבורי בשווי אלפי שקלים שמקורו בכספי ציבור וכל זאת, על פי החשד, לטובת מכרים ובעלי עניין הינו חמור ביותר, שכן הוא פוגע באופן ישיר באזרח הנורמטיבי שומר החוק". נציין כי החקירה בעיצומה וצפויים מעצרים נוספים.