הריאליטי של ערוץ 24, מגיע מחר לסיומו בפרק גמר ענק בהשתתפות הכוכבות שניסו להפוך לזמרות: שי מיקה יפרח, אביבה תבורי, שרון פרי, אנה זק ושמחה גואטה. רגע לפני האירוע הגדול, שאלנו את הבנות על הרגשות בערב הגמר, על התגובות שהן מקבלות מהצופים, וכמובן האם "להיות זמרת" הפכה אותן לזמרות והאם הן מתכוונות לפצות בקריירה מוזיקלית.

איך ההגשה בערב הגמר?
שי מיקה: "אני מתרגשת מאוד. לא מאמינה שזה הסוף, ברור שכל סוף הוא התחלה חדשה, אני מקווה. למדתי המון ואני מתכוונת להופיע מכל הלב! הלוואי שאבא שלי והשם יהיו לצידי ואצליח לשחק אותה כמו שדמיינתי בחלומות שלי. שיהיו לנו בהצלחה".

אנה זק: "מאוד מרגש! זה היה תהליך ארוך ואינטנסיבי אבל שווה".

שרון פרי: "מרגש להגיע לרגע הזה אחרי כל המסע המטלטל, מאתגר, הכייפי, המצחיק, והמביך - הכל היה שם. הגענו לרגע השיא ניתן את כל מה שלמדנו ויהיה פאן!".

 

ספו על התגובות שאתן מקבלו לתוכנית ולשירה שלכן
שי מיקה: "האמת שמאז שהשיר יצא מפרגנים לי יותר ואני מרגישה שתומכים בי ומאמינים בי וזה כיף. כנראה שעבודה קשה משתלמת, חששתי שלא יישארו לי חברים אחרי הפדיחות בתכנית, אז נחכה לתגובות אחרי הגמר".

אביבה תבורי: "קיבלתי המון תגובות בנאליות כאלה, אבל המרגשות ביותר זה פירגון דווקא מנשים שאומרות שקיבלו ממני השראה וכוח לנסות הכל ולעשות מה שהן רוצות בלי לעשות חשבון!"

שרון פרי: "תגובה מרגשת קיבלתי מבחורה שהשיר שלי מלווה אותה יום יום היא מכירה את כל המילים וכתבה לי כאילו השיר הזה נכתב עליה".

אנה זק: "תגובה מרגשת - אנשים נחשפו למי שאני והופתעו לגלות שאני לא רק 'פרצוף יפה', זה שימח אותי ונתן הרגשה טובה".

שמחה גואטה: "האמת שאני מקבלת ביום עשרות הודעות של בני נוער שאני נותנת להם כח מכל כיוון אפשרי. מרגשת במיוחד בחורה שעברה חיים זהים לשלי, ובימים אלו היא משלימה את הליך הגירושין שלה ואני נותנת לה כוחות".



מחשבות על קריירה מוזיקלית?
שי מיקה: "קריירה במוזיקה לא כרגע. אני תמיד אהבתי ללמוד וככה גם בעולם החדש שלי. אשתדל תמיד בכל תחום להיות הכי מקצועית קודם כל בשביל עצמי. אמשיך ללמוד ומה שיהיה יהיה".

אביבה תבורי: "קריירה מוזיקלית ממש לא! ולא הפכתי לזמרת, רציתי לנסות את החוויה ולקחת את זה למקומות שבהן אני טובה".

אנה זק: "אחרי התוכנית - כרגע אני בפרויקט באל איי של יונייטד אז איכשהו הכל ממשיך וזורם ואני מתה על זה".

שרון פרי: "לא הפכתי לזמרת אבל קיבלתי הזדמנות חד פעמית לעשות משהו שלא הייתי עושה לעולם, לא בגלגול הזה לפחות, בכל אופן וזו מתנה גדולה מאוד".

שמחה גואטה: "לגבי קריירה מוזיקלית אומר לך שבימים אלו ממש אני מקליטה את הסינגל השני שלי שנקרא 'הולה אמיגו', שיר קצבי ומפתיע, יש למה לצפות תכינו ת'רגליים ות'לב. האם הפכתי לזמרת? אני לא מגדירה את עצמי, וזו שאלה שלא אני צריכה לענות עליה. אני חושבת שכישרון שירה זה מולד ומאמינה שימים יגידו. בכל זאת השיר שבר שיא כאשר בשבוע אחד בלבד עבר את ה-200 אלף צפיות ביוטיוב".

"להיות זמרת" פרק הגמר, ישודר מחר (15.9.17), ערוץ 24, בשעה 16:00