זו ללא ספק הייתה שנה משמעותית עבור נשים בהוליווד, עם "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות, ובבימויה של פאטי ג'נקינס, שהציג אשה חזקה על הבד כמו גם על כיסא הבמאי, וכעת הנשים כובשות גם את הטלוויזיה. שתי הזוכות הגדולות של טקס פרסי האמי ה-69 שהתקיים אמש הן "סיפורה של שפחה" ו"שקרים קטנים גדולים", שגיבורותיהן הן נשים, והן עוסקות בנושאים חברתיים כמו ניצול ואלימות נגד נשים.



"שקרים קטנים גדולים", דרמה קומית אפלה על אמהות בורגניות במונטריי, קליפורניה שעוסקת באלימות במשפחה, קטפה את כל ארבעת הפרסים הגדולים שאליהם הייתה מועמדת: המיני-סדרה הטובה ביותר, השחקנית הטובה ביותר (ניקול קידמן), שחקנית המשנה הטובה ביותר (לורה דרן) ושחקן המשנה הטוב ביותר (אלכסנדר סקרסגארד).





המפיקה והכוכבת ריס וית'רספון עלתה לבמה לקבל את הפרס והודתה לאקדמיה, לקאסט לצוות ולסופרת ליאן מוריארטי שעל ספרה מבוססת הסדרה: "זו הייתה שנה מדהימה לנשים בטלוויזיה, תודה שנתת לנו את הסיפורים האלו". 


ניקול קידמן ציינה גם היא את כוחן של נשים במדיה בשנה החולפת: "כוחה של הטלוויזיה הדהים אותנו, כמו שיש לסדרה יש ערך בידורי גדול, כך היא מתמודדת גם עם נושאים חברתיים חשובים". עוד הוסיפה השחקנית: "הסדרה יצרה הזדמנויות עבורנו הנשים, שלא קיבלו תפקידים גדולים בטלוויזיה, כעת, מגיעים עוד ועוד תפקידים גדולים לנשים, תודה".



"שקרים קטנים גדולים" ("Big Little Lies") היא דרמה קומית אפלה של רשת HBO, המבוססת על רב המכר באותו שם מאת הסופרת האוסטרלית ליאן מוריארטי. את הקאסט הנוצץ של הסדרה מובילות זוכות האוסקר ריס ווית'רספון ("הולך בדרכי", "הולכת רחוק") וניקול קידמן ("השעות"), שנמנות גם על מפיקי הסדרה, כשלצידן מככבת גם המועמדת ל"גלובוס הזהב" שיילין וודלי ("אשמת הכוכבים", "היורשים", "מפוצלים").