גילי ארגוב, בנו של כוכב הזמר המזרחי לשעבר זוהר ארגוב ז"ל, חשף בתכנית הרדאר בערוץ 10 כי הוא ואשתו ורד החליטו לקרוא לבתם, כשתיוולד, זוהר, על שמו של אביו, או במילותיו: "זוהר ארגוב The Second". רעייתו טענה כי הוא "עבר גמילה, אך עדיין לא חזר לעצמו ב-100 אחוז". מלבד זאת, היא ציינה כי בתה "לא תהיה זמרת", ואף חשפה מדוע לא הופיע להמשך האודישנים בתכנית דה ווייס. 



"אף אחד לא ציפה ולא האמין שגילי ארגוב, הבן של זוהר, יעמוד עוד הפעם על הרגליים", קבע ארגוב, בעוד שאשתו טענה: "גילי עבר גמילה. להגיד לך שהוא חזר לעצמו במאה אחוז אני לא אגיד, זה לוקח זמן". לדבריה, לכל נרקומן, לא רק לגילי, אין פוליסת ביטוח לומר שהוא לא יחזור (לסמים). אני יודעת לאן נכנסתי והוא לא יכול היום להגיד לי 'תשמעי אני לא אחזור'".


גילי ו-ורד ארגוב ביום חתונתם. צילום: יח"צ
גילי ו-ורד ארגוב ביום חתונתם. צילום: יח"צ


בתוך כך, היא הסבירה כי בעלה לא הופיע לאודישנים המתקדמים בתכנית דה ווייס, לאחר שעבר את הסינון הראשוני, משום שרימו אותו: "החתימו את גילי על מיליון ואחד דברים. האמת היא שפשוט עבדו עליו לחלוטין. כרגע הוא העביר אליי את כל הזכויות שלו וכל דבר עובר דרכי. אני מנהלת את הכל". ואולם, גילי טען כי "אם ייפנו אליי אדרבה אני אבוא. למה לא? אדרבה".

בנוסף, בנו של הזמר המפורסם, ומי שהקליט מספר שירים בעצמו, אף חשף כי לבתו, שאותה נושאת כעת רעייתו בבטנה, "יקראו בעזרת השם זוהר", או אם לדייק: "זוהר ארגוב The Second השנייה".

 
 
ורד טענה כי "זה לא היה ברור מההתחלה. גילי החליט על השם זוהר וגם היום אני קוראת לה זוהר, כשהיא בבטן. המשכיות למשפחת ארגוב. סוף סוף בשורות טובות ומרגשות למשפחת ארגוב".

מלבד זאת, היא הצהירה כי "בתה לא תהיה זמרת חד משמעית כי זה רע. כן אני מאוד מעריצה את האבא שלו, זכרו לברכה, אבל לצערי מה שיצא במשפחה הזו מהקטע של השירה לקח למקומות לא טובים. לכן אני מעדיפה שהילדים שלי ושלו יהיו משהו אחר". ארגוב הוסיף לסיום בחצי חיוך כי "היא כבר תכננה לילדים את כל העתיד".