פרשת התקיפה ההמונית של רוני הררי ברמת גן הסתיימה בהסדר טיעון: בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (ראשון) את שי לריח (37) ומשה בן דביר (40) בתקיפה בנסיבות מחמירות של הררי ומאבטחו באירוע התקיפה בגינה ציבורית. נאשם נוסף, ליאור עבאדה (30), הורשע באיומים בגין אותו אירוע. לאחר שהודו בעבירות המיוחסות להם, במסגרת הסדר טיעון, גזר על לריח 11 חודשי מאסר בפועל, על בן דביר שמונה חודשי מאסר ועל עבאדה חמישה חודשי מאסר בפועל. על השלושה נגזרו גם תקופות שונות של מאסר על תנאי.



בתחילה הואשמו לריח ובן דביר בתקיפה בנסיבות מחמירות ובפציעה וחבלה בנסיבות מחמירות ועבאדה הואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות. אולם עם הזמן התברר שקורבנות התקיפה, ביניהם הררי, סירבו לשתף פעולה עם חקירת המשטרה. כמו כן הובילה החקירה למסקנה כי שלושת הנאשמים אינם אלה שדקרו את המאבטח של הררי. מי שדקרו טרם נתפסו והמשטרה מנסה עדיין להניח ידה עליהם. כמו כן החליטו בפרקליטות להתחשב בהודיית הנאשמים ולקיחת האחריות מצידם וחתמו עמם על הסדר טיעון מקל.



על פי כתב האישום המתוקן, בפברואר האחרון, בשעות הצהריים, הגיעו הנאשמים ביחד עם מספר רב של אנשים נוספים לגינה ציבורית ברמת גן. בסמוך לשעה 15:00 הגיע אל הגינה רוני הררי עם מאבטחו האישי, מלווה על ידי לריח ובן דביר ובאדם נוסף שזהותו אינה ידועה והחבורה קיימה מפגש. כל אותה העת עמד המאבטח מהצד וצפה מרחוק. תוכן המפגש אינו ידוע, אך ככל הנראה, הוא מה שהביא לקטטה ההמונית.



בתום חילופי הדברים ביקש הררי לעזוב את המקום. בדרכו ללכת מן המקום, זינק עבאדה לעבר הררי. מיד לאחר מכן, החלו לריך ובן דביר וכל יתר בני החבורה לדחוף את הררי, לבעוט בו ולהכותו. משניסה המאבטח להגן על הררי, לריח ריסס את פניו בגז פלפל. במקביל, רץ בן דביר לעבר המאבטח והפילו ארצה במכת אגרוף ליד ספסל סמוך, עליו ישבה אישה אשר הניקה את תינוקה.



המאבטח והררי הוכו, עד שהררי הצליח להימלט, מותיר מאחור את המאבטח כשהוא שרוע על הארץ ומותקף בבעיטות ובמכות. אחד מבני החבורה דקר אותו מספר דקירות באמצעות סכין. לאחר מכן התפזרו הנאשמים ויתר בני החבורה לכל עבר ונמלטו במהירות מן המקום, תוך שהם מותירים מאחור את המאבטח שרוע מדמם על רצפת הגינה הציבורית.