תפריט אפריטיבו בבליני

במסעדת בליני הקסומה במרכז סוזן דלל בנווה צדק, משיקים תפריט "אפרטיבו" משתלם עם מגוון מנות קטנות למרכז השולחן ופיצות חדשות מהטאבון ב-78 ₪ לזוג! 19:00-15:00, בימים א'-ה'. מגוון פתיחים למרכז השולחן, שתי כוסות של 1/3 בירה ופיצה זוגית מהטאבון לבחירה 
בליני\ יחיאלי 6, מרכז סוזן דלל, נווה צדק, תל אביב, טל' 03-5178486

מסעדת בליני. צילום: אנטולי מיכאלו
מסעדת בליני. צילום: אנטולי מיכאלו

ערבי חמארות מסביב לעולם במסעדת "המוציא" של השף אבי לוי

השף המוערך אבי לוי מתחיל מסורת חדשה לרגל עונת החורף – ערבי קונספט סובבי עולם במסעדת
"המוציא" בירושלים בכל פעם ייבחר קונספט תרבותי אחר שהסועדים יחוו מ-א' ועד ת' - באמצעות מנות ספיישל מן המטבח המקומי של אותו אזור שנבחר (לצד התפריט הקבוע) ותפריט אלכוהול מיוחד . בכל ערב, תשנה המסעדה את פניה ותהפוך לחמארה מקומית עם הופעות חיות ומוזיקה שתהפוך את הערב לחגיגה אחת גדולה.הערב הראשון יתקיים ביום שלישי 31 באוקטובר ויהיה בסימן חגיגה יוונית, עם כל האלמנטים
המוציא יפו 113, ירושלים // 02-6310050 www.hamotzi.co.il 

אבי לוי. צילום: שרית גופן
אבי לוי. צילום: שרית גופן
תפריט פרנות ועיסקיות חדשות באווה סאפי המרוקאית

מסעדת 
Ewa Safi משיקה את תפריט כריכי הפרנות, שבו יוגשו מנות מרוקאיות מסורתיות ואהובות בתוך לחם פרנה אוורירי וטרי שנאפה במקום בכל יום עם מגוון תוספות.
בנוסף יושק תפריט צהריים חדש היציע מנה עסקית הכוללת לחם פרנה, מנה ראשונה ועיקרית בעלות של 88 ₪. בין מנות הפרנה: קציצות דגים /  דג מרוקאי / קבב טלה / קציצות ירק  ועוד בתוספת צ'יפס/ סלט ירקות.
בין המנות לצהריים: סיגרים במילוי צלעות בקר /  פסטייה כתף טלה /   סלט עשבים רענן  /  טאג'ין צמחוני /  טאג'ין עוף  /   פרגית מושרית במרינדה ועוד
Ewa Safi  השחר 8 תל אביב

אווה סאפי. צילום: אורן ברוך
אווה סאפי. צילום: אורן ברוך


ערבי פיצה ללא תחתית בטיטו גבעתיים


מסעדת טיטו שבגבעתיים משיקה סדרת ערבי פיצה ללא תחתית מדי יום שני במחיר משתלם במיוחד של 69 ₪ לסועד (בהזמנה של כל סועדי השולחן). החל מהשעה 18:00 ובמהלך כל הערב, יסתובבו מלצרים עם מבחר סוגים שונים של פיצות קלאסיות ומיוחדות, היישר מתנור הפיצות ויחלקו אותן ללא הגבלה לסועדים. בנוסף לתפריט הקבוע.
בין סוגי הפיצה שיוגשו:מרגריטה / בשמל פורצ'יני / ארטישוק וחזה אווז מעושן ועוד
דרך יצחק רבין 53, (גב הקניון) גבעתיים, 03-631-7080

ערבי פיצה בטיטו. צילום: שרית גופן
ערבי פיצה בטיטו. צילום: שרית גופן


שגב משה ממשיק את "שגב קראנצ' בורגר"

השף שגב משה משיק את
"שגב קראנצ' בורגר" – מסעדת מזון מהיר ראשונה מסוגה בישראל המציגה תפיסה חדשה למנת ההמבורגר הקלאסית על-ידי שילוב חוטי אורז מסולסלים ופריכים, המאריכים את גובה ההמבורגר ויוצרים ביס פריך במיוחד.
 הסניף הראשון של "שגב קראנצ' בורגר" נפתח במתחם הסינמה סיטי בראשון-לציון, ובשנה הקרובה יפתחו כשלושה סניפים נוספים בארץ.
בקטגוריית הצ'יפס ניתן לבחור בין מנת הקראנצ'יפס (תפוחי-אדמה ובטטות), מנת הקראנצ'יפס שגב (תפו"א, בטטות, כרוביות, תבלינים, עשבי תיבול וגרידת לימון) וצ'יפס נשיקות (תפוחי אדמה צלויים עם ברביקיו).
שגב קראנצ' בורגר
מתחם סינמה סיטי – ילדי טהרן 3, ראשון לציון
המבורגר של שגב משה. צילום: אנטולי מיכאלו
המבורגר של שגב משה. צילום: אנטולי מיכאלו


תפריט נתחים לא שגרתיים במסעדת קלארו


בין התאריכים 31.10-11.11 יוגש במסעדת קלארו של השף רן שמואלי תפריט המאפשר טעימה מנתחי בשר לא שגרתיים, שרקוטרי בייצור עצמי, ואף מנות של בשר ברווז, גדי, שליו וחזיר, המגיעים ממגדלים קטנים ועצמאיים בארץ.
את התפריט המיוחד בנה השף עומר אבישר אשר ליקט מתוך שורה של מגדלים, חקלאים וקצבים מקומיים שורה של נתחים מצטיינים בהם טיפל ביד מיומנת במגוון שיטות – מיישון, דרך כבישה, שימור ונקנוק, בישול ארוך או צליה מדויקתבין המנות שיוגשו: שרקוטרי בייצור עצמי: צלחת נקניק ברזאולה , פרשוטו ברווז , פורקטה ,סלמי עם חמאה מיושנת וירקות מוחמצים// אוזני חזיר מטוגנות // רוסט כתף טלה // מסבחה חלקי פנים ועוד
רחוב הארבעה 23 פינת דוד אלעזר, תל אביב  טלפון03-6017777 

הקלארו. צילום: אנטולי מיכאלו
הקלארו. צילום: אנטולי מיכאלו

 BBB כשרה למהדרין

רשת מסעדות ההמבורגרים  BBB, עלתה לירושלים ופתחה השבוע סניף ראשון ירושלמי, ברשת בעל כשרות מהודרת של בד"צ בית יוסף. המסעדה החדשה תעניק חווית בילוי לכל המשפחה; בר קוקטיילים מגוון; חדש משחקים לילדים; תפריט עשיר של מגוון מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות.