קוקה-קולה תקיים במהלך חג הסוכות תערוכת ענק בה יוזמנו המבקרים לצאת למסע בזמן, החל מתחילת המאה הקודמת ועד היום, ולחוות חוויה מרגשת וחדשנית לכל המשפחה. התערוכה תתקיים החל מה- 4.10 ועד ה- 14.10 (למעט סוף השבוע) בבית הפדרציה בנמל תל אביב. ההשתתפות בפעילויות חינם וכרוכה בהרשמה מראש באתר הפעילות.
המתחם של התערוכה מדמה רחובות, חנויות, מפעלים ובתי קולנוע מהמאה הקודמת ועד לימינו אנו. כמו כן, במתחם יהיו גם תערוכות של אספנים מכל הארץ ומופעים חיים. התערוכה משלבת אלמנטים של מולטימדיה ותיאטרון, והקהל לוקח חלק פעיל במשך כל המסע.
בין המיצגים בתערוכה תוכלו למצוא בית הקולנוע יקרין סרטונים המספרים את סיפורה של קוקה-קולה לאורך השנים, והמבקרים יוכלו ליהנות מחוויה אינטראקטיבית של סרטונים המוקרנים ב- 270 מעלות, רחוב תקופתי משנות ה-30 באמריקה, כשמשני צידי המדרכות יהיו חלונות ראווה המציגים את 'האופנה האחרונה'. ברחוב יהיה אפשר לראות כרזות וחנויות תקופתיות שונות, ביניהן גם את בית המרקחת המפורסם של ג'ון פמברטון, ממציא קוקה-קולה, וכן גלריית אומן עם איורים תקופתיים. 
 

במתחם יהיה מתחם דיינר בהשראת סרטי שנות ה-60. הדיינר הססגוני יציע למשתתפים מקומות ישיבה קלאסיים, בר מעוצב ותצוגת פריטי אספנים של קוקה-קולה. בדיינר יהיו גם מסכים שישדרו פרסומות מהעבר. צוות מלצרים ירקוד ויזמר לצלילי המוסיקה התקופתית. במתחם נוסף תשלוט אווירת שנות ה-70 העליזות והשמחות. המשתתפים יוכלו לקחת חלק פעיל בפעילות בעזרת מסכי מגע ייחודיים. נוסף על כך, המשתתפים מוזמנים להצטלם על רקע המכוניות הקלאסיות משנות ה-70, וללמוד על עקרונות השוויון, השלום והאהבה שאפיינו את אותה תקופה. בנוסף, תגלו גם מתחם חדשנות ומולטימדיה: מתחם בו יוכלו המשתתפים לשחק במשחקי מציאות מדומה בטכנולוגיות חדשניות כגון (VR) ומסך 'קינקט' אשר יגיב לעומדים שמולו. כל המשתתפים בתערוכה יקבלו במתנה לוח שנה וינטג' של קוקה-קולה ויוכלו לבקר בחנות המזכרות הייחודית שבמתחם.
הפעילות תהיה בבית הפדרציה (סמוך להאנגר 11), נמל תל-אביב, תקופת הפעילות תהיה בין חג סוכות, החל מ-4 באוקטובר ועד ל-14 באוקטובר, שעות הפעילות הן 22:30-08:00, ערבי שישי וחג 15:30-8:00, צאת שבת וחג מ- 22:30-20:00. הפעילות מתאימה לכל המשפחה, ומותנית בהרשמה מוקדמת באתר האינטרנט: www.cocacola.co.il . הפעילות ללא תשלום, בהרשמה מראש באתר הפעילות.