נעמה חן, מגישת ecolife ב-eco99fm ובת שבע לפר, עורכת התוכנית, הזמינו TAKE AWAY בריא מ-"ROCK&STEIN", ביסטרו משפחתי חדש שנפתח בפרדסיה, ומציע אוכל קאריבי ומקסיקני. הנה מה שהיה להן לומר.



אנחנו רעבות. מה נזמין?



איך הדיגיטל? האתר בהקמה. מה לעשות, מדובר בכל זאת במקום שנפתח רק לפני מספר שבועות. אבל למזלנו, היום, עוד לפני שנפתחת מסעדה, נפתח עמוד פייסבוק, שם תמצאו גם את התפריט.



איך המגוון? מבטיחים לנו אוכל מקסיקני וקאריבי וגם מגישים לנו אוכל כזה. לא מתפזרים עם איזו פסטה או נודלס – כאן תקבלו אוכל מדויק וממוקד.



איך המחיר? המחירים ב- "ROCK&STEIN" סבירים לגמרי, ואם בארוחה עסקית אתם חפצים, אז כבר יש לכם עסקה משתלמת במיוחד, הכוללת גם שתייה ושלל תוספות.



יש, האוכל הגיע!


איך האריזה? המנות הגיעו בשקיות קרטון ולא בשקיות רב פעמיות. אנחנו כמובן ממליצות לעבור לרב פעמי. תחשבו על זה, זאת פרסומת נהדרת, בטח היום כשכולם לוקחים לסופר שקיות רב פעמיות. המנות הגיעו בקופסאות קרטון או פלסטיק שניתנות למחזור, אבל לא לשימוש חוזר – גם כאן קצת חבל.


איך הטעם? קדימה, לעבודה.



מנות ראשונות:


נאצ'וס וסלסה - נאצ'וס תירס, מוגש עם שלושה סוגי סלסה: ורדה, גוואקמולה ופיקו דה גאיו (39 שקלים).


אמפנדס אורז – בשרי, טבעוני, גבינות וחציל – צמחוני (45 שקלים, ל-3 יחידות).


כנפיים בגלייז צ'יפוטלה - סילאן לצד דיפ גבינה כחולה (46 שקלים).



הנאצ'וס זו מנה נהדרת לפתיחת ארוחה. החריפות עדינה, המנה לא שמנונית, הסלסות היו טובות, אבל אל תצפו להפתעות... מדובר בנאצ'וס סטנדרטיים, אך עם זאת – טעימים. מנת האמפנדס גרמה לחילוקי דעות. נעמה מאוד אהבה את שלוש החתיכות, כשהבשר זכתה אצלה בניקוד הגבוה ביותר, והמנה הצמחונית קצת פחות. בת שבע, לעומת זאת, אהבה יותר את האמפנדס הצמחוני ובעיניה, הבשר דווקא היה הכי פחות מוצלח. התיבול והחריפות שסיקרנו את נעמה, פחות ריגשו את בת שבע. 



לגבי הכנפיים, הבנות היו תמימות דעים. הציפוי היה מצוין, התיבול נהדר ועוד לא התחלנו לדבר על הכמות... מדובר במנה ענקית! עם זאת , דיפ הגבינה הכחולה הרגיש לנו לא קשור כאן. על אף שגם בת שבע וגם נעמה לא אוהבות מאוד גבינה כחולה, בלי קשר לטעם- לא הבנו את החיבור. כל דיפ אחר היה מתאים יותר, הגבינה הכחולה דומיננטית ומשתלטת, ולדעתנו הצנועה, אפשר לגמרי לוותר עליה.


צ'ורוס בROCK&STEIN. צילום: דקלה בדש


מנות עיקריות:
סלט ROCK - ירקות מהשוק חתוכים גס, מיקס חסות, ליים, שמן זית ורוטב פטה סומק, תערובת פיצוחים (47 שקלים). תוספת סלייס סלמון (13 שקלים).
בוריטו נתח קצבים - טורטיה חיטה גדולה מגולגלת ובה נתח קצבים קצוץ, אורז, כרוב, פריחולס, סלסה עגבניות, סלסה רוחה, גוואקמולה, סלסה ורדה, מיקס עלים וכוסברה (59 שקלים).
צ'ילי קון קרנה - תבשיל שעועית ובשר על אורז לבן עם פיקו דה גאיו, שמנת חמוצה, סלסה ורדה, סלסה רוחה, חלפיניו כבוש וכוסברה (55 שקלים). תוספת תפוח אדמה שבור - תפוחי אדמה מדורה מטוגנים עם צ'דר ופפריקה (23 שקלים).

סלט הרוק הגיע בשלל צבעים, עם הרבה ירקות. הפיצוחים הוסיפו המון למנה וגם הסלמון היה להיט. הוא היה עשוי מעולה, זה היה שילוב מקור שהתחבר נפלא! עם זאת, לא מדובר במנה מושלמת. מדוע אתם שואלים? ובכן... בעיה ראשונה: הרטבים. היו כל מיני רטבים שלא התחברו לנו באופן מושלם עם המנה. שפכנו שם לא מעט רוטב, ועדיין, משהו הרגיש לנו יבש. אנחנו לא בטוחות שהרוטב למנה לגמרי מפוצח. בעיה שנייה: היו בסלט כל מיני עלים שלא היו מאוד רעננים ויפים. בעיננו זה חשוב מאוד, הרי אוכלים קודם כל עם העיניים... עלים עצובים לא עושים לנו את זה וגם מדובר בחומר גלם בעלות זניחה יחסית, לעומת יתר מרכיבי המנה האיכותיים. אם משהו לא נראה מושלם, אל תשתמשו בו במנות שצריכות להיראות טריות ורעננות, אלא בתבשילים, למשל, כי לזרוק – זה באמת חבל.

מנת הבוריטו הייתה נפלאה. לאפה כיפית ומפנקת במיוחד עם המון תוספות טעימות, כזאת שלא בא לך שתסתיים. מה שהיה יפה במנה הזו, זו העובדה שהיא פשוט נשארה, גם שעה לאחר המשלוח, רעננה, יפה ולא רטובה ועייפה. גם שחתכנו אותה היא לא התפרקה, והייתה עסיסית ומצוינת. מנת הצ'ילי קון קרנה לא העיפה אותנו באוויר. זאת הייתה מנה לא מיוחדת, סטנדרטית ואולי אפילו קצת משעממת. לעומת זאת, תפוחי האדמה שהתלוו אליה, היו שוס! הם ממש הפתיעו לטובה והיה כיף לאכול אותם.

קינוחים:

עוגת קונסואלה בראוניז - ריבת חלב, קרם קפה וגנאש אספרסו (38 שקלים).
צ'ורוס, מוגש עם קרם נוצ'ולה (שוקולד-אגוזים) וריבת חלב (36 שקלים).
העוגה. אוי העוגה. שכבות מדויקות של טעמים, כל אחת שונה ומיוחדת, השילוב ביחד היה מושלם. מתוק – אבל כזה שלא בא לך שיסתיים. טעים טעים טעים. מנת הצ'ורוס עוררה דיון בשולחן. הם עשויים נהדר, לא שמנוניים, ואין לנו בכלל ספק שאם נזמין אותם במסעדה, הם יהיו מושלמים. אבל אין מה לעשות – בטייק אווי, כשעובר זמן מהרגע שהם יצאו מסיר השמן ועד שאכלנו את המנות הראשונות והעיקריות – הם כבר, מה לעשות, לא יכולים להיות מושלמים. ככה זה במנות מטוגנות. עם זאת, הורגשה האיכות במנה – אבל עדיין, עדיף לא במשלוח.

מה עוד חשוב לדעת?
חומרי גלם – חומרי הגלם טובים, הום מייד, המנות טריות, ואם רק יקפידו על פינישים קטנים כמו עלים טריים בסלט – אז בכלל תהיה כאן חגיגה.
גודל מנה – כאן זו הייתה הפתעה משמחת במיוחד. המנות ע-נקיות. ממש גדולות, משביעות ומספיקות לכיבודים 

ובשורה התחתונה...

לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, "ROCK&STEIN", קיבלה את הציון הממוצע –4.2! במדד אקו לייף זה אומר שהיה לנו טעים פלוס!! נפגש במשלוח הבא.