"גם רופאים הם בני אדם". ההצהרה הטריוויאלית לכאורה הזו, לא תמיד ברורה לנו כשאנחנו פוגשים רופא אחד, אך סרטון חדש מתוך תוכנית הדוקו של "קשת" חושף את התנהלות "המתמחים" ברגעים בהם הם לא יודעים כי המצלמה פועלת. הערב (שלישי) בשעה 21:00, ישודר בקשת הפרק האחרון מהעונה השנייה של הסדרה המצליחה "המתמחים", סדרת דוקו-דרמה העוקבת אחר חייהם המורכבים של מנתחים צעירים בבית החולים שיבא תל השומר. בעונה השתתף ד"ר חן שפטר (מהעונה הראשונה) וחמישה מתמחים חדשים העוסקים בכירורגיה ומנתחים במחלקות השונות של בית החולים.


"המתמחים" בקשת, פספוסים

העונה עקבה אחר מקרי החירום והטראומה שהגיעו לחדר המיון וטופלו ע"י המתמחים. בין ניתוח אחד לאחר קיבלנו הצצה לחייהם האישיים של המתמחים, שמבלים את רוב חייהם בבית החולים, בתורניות של יותר מ-30 שעות.



המתמחים:
ד"ר אילון רם - מתמחה שנה שנייה במחלקה לניתוחי לב, בן זוגה של הטניסאית שחר פאר. במהלך העונה, השניים עברו מסע בזוגיות שלהם ולבסוף עברו לגור יחד. אילון הוא הבטחת המחלקה לניתוחי לב, ממש "חי" בבית החולים. המראה הנערי שלו גרם ללא מעט חששות והרמות גבה אצל המטופלים, שעוברים אצלו ניתוחי לב מורכבים.



ד"ר חיה שוורץ - העונה זכינו להציץ לחייה של אישה חזקה וחדורת מטרה – המתמחה הבכירה ביותר העונה, צ'יפית המחלקה הכירורגית.



ד"ר שני גורן - בת טיפוחיו של ד״ר חן שפטר, מתמחה בתחילת דרכה; שנה ראשונה במחלקת כירורגיה כללית. במהלך העונה היא התלבטה האם כירורגיה ובכלל רפואה הוא המקצוע הנכון עבורה. הבטיחה לעצמה שעד סוף השנה הראשונה היא תחליט האם להמשיך במקצוע או לא. בפרק האחרון שישודר הערב, נגלה מה העתיד של שני צופן לה.



ד"ר רות יוסוביץ' - מתמחה שנה רביעית במחלקת אף אוזן גרון. במהלך העונה ראינו אותה נקרעת בין הטיפול בבת שלה מיקה בת השלוש, לבין העבודה התובענית בבית החולים.



ד"ר סהר נדל - מתמחה שנה חמישית במחלקת פה ולסת, גרה בשיכון הרופאים בתל השומר. התמודדה במהלך העונה עם השנה האחרונה של ההתמחות שלה.