שעות אחדות אחרי שקשישה בת 77, ניצולת שואה תושבת פתח תקווה, נפלה קורבן לשוד מזויין במעלית בבניין מגוריה בשכונת כפר גנים ג', בלשי המשטרה הגיעו לבית גיסתו של החשוד, תושב ראשון לציון בן 49, שסיים ארוחת חג עם משפחתו וביצעו את מעצרו. בערב חג סוכות הגיעה הקשישה לביתה לאחר שסיימה את הקניות לחג וכשעמדה להיכנס אל תא המעלית נכנס אחריה החשוד כשבאיומי אקדח אותו הצמיד לגופה שדד ממנה את תכולת ארנקה ונמלט אל תוך מונית.



מה שלא ידעה הקשישה, זה שנהג המונית עקב אחריה מרגע שסיימה את הקניות ועד שהגיעה לפתח ביתה. אז הוא החליט לבצע את השוד המזויין. מהחקירה עולה כי זמן קצר לאחר השוד, החשוד יצר עימה קשר טלפוני, וביקש ממנה את הקוד הסודי, תוך שהוא מציג עצמו כנציג חברת האשראי. הוא טען כי הוא צריך את הקוד הסודי בשביל להסדיר דבר מה בחשבונה.



הקשישה, שחשדה כי מדובר באותו חשוד ששדד אותה קודם לכן, דחתה את פנייתו וניתקה את השיחה. חוקרי ובלשי תחנת פתח תקווה שהגיעו לזירה גבו מהקשישה עדות מפורטת אודות האירוע וכן אודות זהותו של החשוד ותוך ביצוע פעולות חקירה מורכבות ואיכון על מכשיר הטלפון הנייד שלו לאתר את מקום הימצאו.



עוד באותו הלילה, סמוך לשעה 02:30, הבלשים הפתיעו את החשוד מתחת לבית גיסתו. בעת שסיים את ארוחת החג יחד עם משפחתו, הם זינקו לעברו, אזקו אותו והובילו אותו לחקירה בתחנה. במהלכה, הוא הסגיר את אקדח הצעצוע עימו ביצע את השוד, ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. כתב אישום חמור הוגש נגדו היום.