מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב פולי מרדכי הזהיר הערב (רביעי) את ארגון חמאס ודרש שפעיליו יפסיקו בפעולות המתגרות בחיילי צה"ל, הבאות לידי ביטוי בסנוור חיילים באזור גבול רצועת עזה באמצעי לייזר. בפוסט שפרסם מרדכי באלמונסק, עמוד הפייסבוק בערבית של מתאם פעולות הממשלה בשטחים קרא לחמאס: ״ראו הוזהרתם - התגרות פעילי חמאס בכוחות צה״ל תוביל לתגובה".



"הנהגת ארגון הטרור, חמאס, לא מצליחה לשלוט בפעילי הארגון אשר ממשיכים בפעולות המתגרות, החוזרות ונשנות שלהם, הבאות לידי ביטוי בסנוור חיילי צה"ל השומרים על הגבול באמצעי לייזר", כתב מרדכי בערבית, "אם להיות יותר ספציפיים, מפקד אזור צפון הרצועה, מחמד עודה, הידוע כבן טיפוחיו של מחמד צ'יף, לא נתפס כאיש בעל סמכות בקרב פעיליו והם אלו שמתגרים בחיילי צה״ל". בפוסט שפרסם, העלה מרדכי תמונה בה קו לייזר הפוגע במילה יציבות בערבית.





מרדכי ציין לבסוף: "מצב עניינים זה מסוכן, שכן המשך פעולות הסנוור המתגרות שמבצעים פעילי הטרור, גם אם לא בהנחייה של מפקדיהם עלול להביא להסלמה דווקא בתקופה רגישה זו של התפתחויות בזירה הפלסטינית, ולכן – ראו הוזהרתם. המשך התופעה יוביל לצעדי תגובה של צה"ל".