השחקנית רוז מק'גוון, שהתלוננה כי הותקפה מינית על ידי מפיק העל ההוליוודי הארווי ויינשטיין, העלתה היום (חמישי) הודעה לרשת האינסטגרם לפיה חשבון הטוויטר שלה הושעה. "טוויטר השעתה אותי", כתבה השחקנית, "כוחות חזקים פועלים. היו הקול שלי". כזכור, ויינשטיין הואשם בתקיפה ובהטרדה מינית של נשים רבות בתעשיית הבידור בהוליווד במשך עשרות שנים.  



 

TWITTER HAS SUSPENDED ME. THERE ARE POWERFUL FORCES AT WORK. BE MY VOICE. #ROSEARMY #whywomendontreport

A post shared by Rose McGowan (@rosemcgowan) on


בנוסף לביקות על ויינשטיין, מק'גוון עשתה שימוש בטוויטר על מנת לתקוף בכירים נוספים בהוליווד, כולל השחקן בן אפלק, אותו האשימה בכך שידע על התנהגותו של ויינשטיין ולא פעל. בציוץ שהעלתה אתמול כתבה מק'גוון כי אפלק אמר לה: "אמרתי לו (לויינשטיין) להפסיק לעשות את זה", לאחר שהתלוננה כי תקף אותה מינית בשנות התשעים, וכי הוא "שיקר" כאשר טען השבוע שלא ידע על ההאשמות נגד מפיק העל. 









רוז מק'גוון. צילום: רויטרס
רוז מק'גוון. צילום: רויטרס



מק'גוון הסכימה להסדר טיעון עם וויינשטיין ב-1997 לאחר שהגישה נגדו תביעה בעקבות תקרית בחדר מלון במהלך פסטיבל הסרטים "סאנסדנס". השחקנית כללה צילום מסך מעמוד הטוויטר שלה עם הודעה מהחברה. בהודעה נכתב כי טוויטר קבעה כי חשבונה של מק'גוון הפר את כללי הרשת החברתית. החברה הורתה לה למחוק את הציוצים שהפרו את כלליה. משתמשים רבים ברשת החברתית ביקרו את טוויטר ואף קראו לחרם על הרשת החברתית, כולל השחקנית ג'סיקה צ'סטיין. 


 

כזכור, ויינשטיין הודח מחברת ההפקות שהקים בעקבות רצף ההאשמות נגדו משחקניות הוליוודיות, ביניהן אנג'לינה ג'ולי, גווינת' פאלטרו, קארה דאלווין וקייט בקינסייל. ביום ראשון הודיע חבר המנהלים של חברת ההפקות שהקים עם אחיו בוב כי ויינשטיין הודח לאלתר.



הארווי ויינשטיין. צילום: איי.אף.פי
הארווי ויינשטיין. צילום: איי.אף.פי