פיליפ מוריס בע"מ פתחה ביום שני האחרון את חנות ה-IQOS הראשונה בישראל, במה שמסתמן כצעד נוסף קדימה אל היעד שהחברה הציבה לעצמה: להפוך את חזונה לעתיד ללא עשן בישראל, למציאות. החנות, הממוקמת בדיזנגוף סנטר בתל-אביב, תשמש מוקד מרכזי, שבו יציג צוות ייעודי למעשנים בגירים מידע על מערכת IQOS, המכשיר החדשני לחימום טבק של פיליפ מוריס, ויאפשר לבצע רכישות. בנוסף, תשמש החנות כמוקד שירות לקוחות.



בהתייחסו להשקת החנות במרכז תל-אביב, אמר מנכ"ל פיליפ מוריס בע"מ, דניאל אלפן כי "פיליפ מוריס נטלה על עצמה מחויבות גלובלית לעתיד ללא עשן. פתיחתה של חנות IQOS מציינת אבן דרך חשובה לקראת הגשמת החזון שלנו, בישראל וברחבי העולם, להחלפת הסיגריות הרגילות בחלופות ללא בעירה, אשר אינן מייצרות עשן".



לדבריו, "אני שמח שהחנות בישראל מצטרפת לכ-100 חנויות דומות שכבר פועלות ברחבי העולם. אני מאמין שמעשנים בגירים אשר מתכוונים להמשיך לעשן, חייבים לקבל גישה למידע המבוסס על מדע בנוגע לחלופות הקיימות להמשך עישון סיגריות. פתיחת החנות מהווה נדבך חשוב נוסף כחלק ממטרה זו. למעשה, יותר משלושה מיליון איש ברחבי העולם הפסיקו לעשן סיגריות ועברו ל-IQOS".



חנויות דומות נפתחו כבר באיטליה, יפן, גרמניה, פורטוגל, בריטניה, רוסיה ובשווקים נוספים בעולם. בנוסף לחנות שתוקדש לכך, ניתן לרכוש את יחידות הטבק לחימום, HEETS, בהן יש להשתמש עם מכשיר ה-IQOS, ברכישה מקוונת ובנקודות מכירה למכירת טבק.



IQOS הוא אחד מבין המוצרים ללא עשן של פיליפ מוריס אינטרנשיונל המוצעים כחלופה לסיגריות. הוא הושק בישראל בתחילת 2017. המכשיר מחמם, אך אינו שורף, את הטבק, ולכן אינו מייצר עשן או אפר, אלא אדי טבק, המפיקים פחות ריח מזה של עשן סיגריות.



מאז השקת המוצר בישראל, בחרו אלפי מעשנים בגירים בישראל להפסיק לעשן ולעבור להשתמש במוצר ויותר משלושה מיליון בני אדם ברחבי העולם הפסיקו לעשן ועברו ל- IQOS.



המוצר הושק בכמעט 30 שווקים ברחבי העולם, והוא צפוי להיות זמין בכ-35 שווקים ובערי מפתח עד סוף 2017. פיליפ מוריס אינטרנשיונל נטלה על עצמה מחויבות כלל עולמית לעתיד ללא עשן, בתמיכתה של הנהלתה הבכירה של החברה. במהלך העשור האחרון גייסה פיליפ מוריס אינטרנשיונל כ-400 מדענים וחוקרים, והשקיעה למעלה משלושה מיליארד דולר במחקר ופיתוח על מנת לבנות עתיד ללא עשן ולהפסיק את המכירה של סיגריות רגילות.



החברה משתפת באופן שקוף את המתודולוגיות המדעיות שלה ואת ממצאי המחקרים שמתבצעים באופן עצמאי על ידי גורמים חיצוניים ובלתי תלויים. החברה, שפרסמה את מחקריה בלמעלה מ-200 מאמרים מדעיים מאז 2011, מפנה את לקוחותיה בימים אלה לאתר www.pmi.com לשם צבירת מידע נוסף על מוצריה.