חברי מועדון ארוחת הבוקר ב-103FM שוחחו היום (רביעי) במפתיע עם איש הטלוויזיה ליאון רוזנברג שהגיב לטעות שהתרחשה אתמול בשידור תוכנית הבוקר. "התקשורת נכנסה אחרי התוכנית למצב של ניהול משברים", סיפר. כזכור, התוכנית שמגישים ליאון ואשתו פאולה הוצע פרס למי שיספר סיפור על הטרדה מינית שעבר. 
שי: "בוקר טוב ליאון מה העניינים?"



ליאון רוזנברג: "בוקר טוב זו שיחת בוקר מפתיעה? זה יותר מפתיע ממפתיע"
שי: "אתה יודע מדוע התקשרנו לא?"
ליאון רוזנברג: "אני מניח שאתם גם רוצים פרס" (צוחק)
שי: "אבל אנחנו צריכים לספר סיפור על הטרדה מינית ואין לנו"

מתוך התוכנית של פאולה וליאון אתמול. צילום מסך
מתוך התוכנית של פאולה וליאון אתמול. צילום מסך
ליאון רוזנברג: "מי שעשה את הקישור בין שני הדברים הוא אומלל מאוד מאוד. זו אפילו לא הייתה הכוונה. יש לנו פעילות שאנחנו מעלים כל בוקר בפוסט. מבקשים מאנשים לכתוב לנו דברים ואחד מהם מקבל פרס"
שי: "אז איך בוחרים בין סיפורי אונס מי מקבל את הפרס?"
ליאון רוזנברג: "אני רוצה לצאת רגע מפינת ההומור ולומר שמדובר בתקלה חמורה. אני בלב הסערה. כל גופי התקשורת נכנסו למצב של ניהול משבר. אנחנו תוכנית בשידור חי שמנהלת קשר עם הצופים. באותו בוקר אשתי עשתה דבר לא צפוי בעקבות הסערה ברשת על הטרדות המיניות של במאי הסרטים בארצות הברית, וסיפרה סיפור על הטרדה מינית שחוותה. הדבר הזה הוביל אותנו לקרוא לצופים שלנו לשתף גם את הסיפור שלהם ולהציף את הנושא. זה יצר תקלה טכנית של ניסוח לפיו מי שישתף את הסיפור בפייסבוק יוכל לזכות בפרס. אמרנו בשידור חמש דקות לאחר מכן שאנחנו מתנצלים על הכותרת"
שי: "זה ברור לנו שלא ביצעתם דבר בכוונה תחילה, אבל מי קיבל את הפרס?"
ליאון רוזנברג: "אף אחד לא התעסק בזה, דנה ברגר גם הסתייגה מהסיטואציה הזו. הבוקר אני נמצא בבית כי זה היום של רשת. אני מודה לכם שנתתם לי את ההזדמנות להסביר. אחרי שהסברתי את זה אתם יכולים להמשיך לצחוק" 
עריכה: איתמר זיגלמן