עשרות שחקניות כבר שיתפו, בראיונות או ברשת, בהטרדות והתקיפות המיניות שספגו מהמפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין, ובכל יום שעובר נשים נוספות ממשיכות להיחשף ולשתף את סיפוריהן. כעת, לנה היידי, המוכרת בזכות תפקידה כסרסיי מ"משחקי הכס", מספרת על הטרדה שעבדה על ידי המפיק כשעבדה על הסרט "האחים גרים" בהפקת האולפן של ויינשטין.


היידי חשפה את הסיפור במסגרת הקמפיין השיתוף ברשתות החברתיות תחת ההאשטג 'גם אני' (Me Too), כשהיא צייצה בטוויטר את שעבר עליה בימי צילומי הסרט ולאחר מכן.



"כשהיינו בפסטיבל ונציה לקולנוע עם הסרט 'האחים גרים', בנקודה כלשהי הארווי הציע שנרד לכיוון המים, טיילנו יחד, הוא עצר ואמר הערה מינית, צחקתי בקול רם. הייתי בהלם, וחשבתי לעצמי 'זו חייבת להיות בדיחה', אמרתי לו משהו כמו 'נו באמת, זה כמו לנשק את אבא שלי', בוא נחזור לאחרים. מאז לא השתתפתי בסרטים שלו יותר", שיתפה השחקנית.






"בפעם אחרת נפגשנו לארוחת בוקר כדי לדבר על סרט שלו, הוא שאל על על מצב חיי אהבה שלי והחזרתי את השיחה לנושאי עבודה", הוסיפה היידי בציוץ אחר, "הוא הציע לעלות אליו לחדר ולתת לי את התסריט, כשעלינו במעלית האנרגיה השתנתה במהירות, נכנסתי ללחץ, אמרתי לו שאני לא מעוניינת בשום דבר חוץ מעבודה, ושהוא לא יחשוב שאני הולכת איתו מאיזושהי סיבה אחרת, וששום דבר לא יקרה". 

בציוץ אחר במשיכה: "הוא היה שקט, רותח מכעס. הלכנו לעבר החדר שלו וידו הייתה על גבי. הכרטיס שהיה אמור לפתוח את הדלת שלו לא עבד, הוא התעצבן עוד יותר ולקח אותי חזרה למעלית כשהוא מחזיק בידי בחוזקה. הוא שילם על החניה שלי ואמר לי באוזן 'אל תספרי על זה לאף אחד, לא למנהל שלך, לא לסוכן שלך. נכנסתי למכונית ובכיתי".