שריפת קוצים אירעה היום (רביעי) בין שכונת אם מושבות בפתח תקווה לאזור התעשייה סגולה. האש החלה משטח קוצים שמאחורי גני ילדים בשכונה, התפשטה תוך שניות ואחזה בעמודי החשמל במקום. במשטרה אמרו כי קיים חשד ראשוני שמדובר בהצתה ופרטי המקרה נמצאים בבדיקה. כוחות הכבאות הגיעו לשליטה מלאה עליה ולא היו נפגעים באירוע.
שריפה בפתח תקווה

על פי ההערכה ראשונית, היו מספר מוקדים לשריפה כאשר החלק הגדול היה מול שכונת אם המושבות רחוב שרגא רפאלי מרחק של 30 מטר מקן הצופים, גני ילדים ומבנה של העירייה ו-60 מטר ממגדלי המגורים. בצד הצפון המזרחי הגיעה השריפה עד לאזור התעשייה סגולה במרחק של 20 מטר מאולם האירועים ואמוס ומתחם הבאולינג. כל האזור כוסה בעשן סמיך וריח חריף של פיח.

השריפה בפ"ת. צילום: אלון חכמון


במקום פעלו 12 צוותי כיבוי מפתח תקווה בסיוע היחידה המרכזית להבה שהשיגו שליטה על האש. כמו כן, שני מטוסי כיבוי הוזעקו למקום האירוע. כל האזור כוסה בעשן סמיך וריח חריף של פיח והפסקת החשמל התרחשה בחלק גדול של השכונה בעקבות פגיעה בעמודי החשמל.

"נשמעו פה מספר פיצוצים כשהשריפה השתוללה בגבהים עצומים. זה היה מפחיד ראינו את האש מול העיניים והיה חום עז שהלך והתקרב אלינו", סיפרו תושבים שהיו במרפסות הבתים.

השריפה בפ"ת. צילום: אלון חכמון