"הכל לטובה" הוא שם הסינגל השביעי של צמד הפופ המצליח במדינה - סטטיק ובן אל. מדובר בבלדה שקטה שנולדה בהשראת חוויות הילדות של השניים. האם מדובר בלהיט הבא של ישראל? כשסטטיק (לירז רוסו) ובן אל תבורי, אחד הצמדים המצליחים שצמחו בעשור האחרון, חובקים שיר חדש, זו חגיגה לאומית. הצמד, בליווי המפיק המוזיקלי ג'ורדי (ירדן פלג), שינה בשנתיים האחרונות את פניו של הפופ הישראלי עם שורה של להיטיו שוברי שיאים: "ברבי", "כביש החוף", "סתם", "סלסולים", "זהב" ולאחרונה "טודו בום", שחצה גבולות והפך להיט גם בברזיל.



חצי שנה לוקח לצמד להוציא שיר חדש, זמן המתנה די ארוך, ואולי צעד שיווקי נכון - לא להמאיס עצמו על המאזינים. בכל השקה של שיר חדש, הוא גורר אינספור קאברים, אינטרפרטציות וניתוחי מומחים, טרנדים ששובים את הנוער ופרסומות שמפמפמות את השיר בטלוויזיה, ברשת וברחוב. 




הבוקר יוצא "הכל לטובה", סינגל שביעי של הצמד, שהשניים כתבו והפיק ג'ורדי. בניגוד לרעש ולסלסולים של "טודו בום", הפעם השניים מגישים בלדת פופ שקטה וחושפים בה את צלקותיהם ורגשותיהם, ובעיקר מדגישים את המוטו - לשמור על אופטימיות.

מהפרומו בן 15 השניות ששוחרר ביום חמישי האחרון לשיר, נראה ג'ורדי בלבוש מחווה ל"מטריקס", לצד תמונות ילדות משפחתיות של הצמד: סטטיק עם הוריו המאמצים משה וניצה רוסו ובן אל מחובק ומחויך עם אביו שימי תבורי לפני הנתק המתוקשר שטרם הגיע לסיומו. לפי חשיפה זו, אפשר להבין שהשיר החדש מושתת על חייהם הפרטיים של השניים, ושרבוב התמונות המשפחתיות מעניק זווית אישית, סנטימנטלית ומרגשת לשיר. ועכשיו, כל שנותר לעשות הוא להתחיל לזמזם את הפזמון: "הכל לטובה, הכל יעבור", כי אתם הולכים לשמוע אותו נון סטופ.