תקרית חמורה בין שר הביטחון אביגדור ליברמן לצה״ל. שר הביטחון אביגדור ליברמן הפתיע היום (שני) את צה"ל, כשבדה מליבו עובדות שהמודיעין לא מכיר. מקור בכיר בצבא סתר היום (שני), בשיחה עם "מעריב אונליין" כי אין בידי הצבא מידע שיאשר את דברי ליברמן. הם שבו וחזרו על מה שאמרו לאחר שיגור הרקטות מסוריה בסוף השבוע האחרון, לפיהם הן נורו משטח בשליטת צבא סוריה בשעה מוקדמת לפנות בוקר וכי מדובר באירוע "חריג" וחמור, אך הם הדגישו כי אינם יודעים מי ירה את הרקטות - צבא סוריה או ארגון מורדים, אם היה זה צבא סוריה והאם זה נעשה ביוזמה מקומית או בהנחיה של הפקוד הבכיר. 



כזכור, שר הביטחון אביגדור ליברמן טען בישיבת סיעתו כי ירי הרקטות מסוריה, שנחתו בשטח רמת הגולן בשבת בבוקר, היו ביוזמת חיזבאללה. ליברמן אף הרחיק לכת באומרו ש"מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה עצמו הורה על הירי, תוך הנחיה למדר את נשיא סוריה בשאר אסד". הוא אמר את הדברים זמן קצר לאחר שנחת בארץ מביקור בארצות הברית. דבריו הדהימו את הרמטכ"ל גדי איזנקוט, המבקר בארצות הברית בימים אלה, וצפוי לחזור לארץ ביום רביעי.  



בהמשך הלילה, ניסה ליברמן לתקן את הרושם הקשה שהותירו דבריו ושלח את דוברו שעומד לעזוב את תפקידו בסוף החודש שבו עשה  פחות משנה למסור הבהרות הדובר עופר הראל ציין שדברי השר הם הערכתו שלו לתקרית ולא מבוססים על מידע מודיעיני.