חברות התעופה הזרות פותחות את חורף 2017 בסדרת מבצעים. חברת התעופה טורקיש איירליינס (שהחליפה בימים אלה את משרד יחסי הציבור שלה ־ י"ש) הודיעה שלנוסעי מחלקת העסקים, הממתינים יותר משבע שעות בנמל התעופה באיסטנבול, יוצע סיור חינם בעיר.



חברת היינאן איירליינס מציעה טיסות מוזלות לערי סין, במחיר שמתחיל ב־589 דולר, עם תעריף מיוחד לטיסות המשך לגואנגז'ו ושנז'ן, בתוספת 10 דולרים. החברה תפעיל במהלך החורף שלוש טיסות שבועיות במטוסי איירבוס לבייג'ינג. החל מחודש אפריל, היא תחזור למתכונת של ארבע טיסות בשבוע.


נוסף לכך, החברה ממשיכה להפעיל מתכונת של שלוש טיסות שבועיות במטוסי הדרימליינר בקו לשנגחאי, שהושק לאחרונה. כרטיס במחלקת התיירים לשנגחאי יעלה החל מ־639 דולר ולבייג'ינג החל מ־589 דולר.



ואילו קבוצת לופטהנזה פותחת את עונת החורף במחירי מבצע ליעדים פופולריים באירופה, בהם וינה, ברצלונה, אמסטרדם, מילאנו, ציריך, פראג וברלין. המחירים המוזלים כוללים מסים, ומוצעים לכרטוס עד 15.11.17, לטיסות עד סוף מרץ 2018.



גם בריטיש איירווייס נערכת לחורף. השבוע היא תערוך מסיבת עיתונאים, שבמהלכה תחשוף את תוכניותיה, כולל יעדים ומחירים חדשים. ואילו חברת אל־על שבניהול דוד מימון חנכה בשבוע שעבר את קו התעופה החדש למיאמי.