החגים כבר מאחורינו, אבל עדיין מותר לנו להתחדש. מתנת "אחרי החגים" האולטימטיבית נמצאת ממש כאן בבית שלכם. אם אי פעם הייתה לכם מחשבה לשיפוץ הבית, זה הזמן ליישם אותה! קניית ספה חדשה, צביעת המטבח, שיפוץ פינת הישיבה, או אולי שדרוג למקום חדש? אפשר להתחיל בשיפור הדברים הקטנים בבית עם הוספת פריט ריהוט חדש, או הוספת צבע לקיר, או אפילו יותר... רוצים לקבל רעיונות לשיפוץ הבית? במיוחד בשבילכם עדכנו את רשימת שיפוץ האולטימטיבית של אחרי החגים.



חידוש פתרונות האחסון


ארונות הזזה נחשבים לפתרונות האחסון החכמים והנוחים ביותר לשימוש. ראשית, הם מותקנים בקלות, וגם בעת מעבר דירה, פירוק ארון הזזה אורך פחות זמן מפירוק ארון רגיל. ארונות הזזה הם גם הארונות המבוקשים ביותר בחדרי שינה, חדרי ילדים, ואפילו חדרי אמבטיה. ארונות הזזה מתאימים לכל חדר בבית ומנצלים את שטח האחסון שלו בצורה אופטימלית.



ארונות אמבטיה על מנגנון הזזה נחשבים לארונות קטנים יחסית, על מנת לא לתפוס מקום גדול בחדר הרחצה. יחד עם זאת, הם כוללים מערך מידוף איכותי, דלתות עמידות מים, וניתן לשלב בהם משטחי זכוכית, הדפסים וקלפות מיוחדות. בתהליך חידוש חדר האמבט, התקנת ארונות אמבטיה מתחת לשיש היא התקנה פשוטה, ובנוסף, אם ישנו מקום נוסף בקיר העליון לשיש, מעל לארון התחתון, נהוג לשים מראה גדולה ולהאיר אותה מלמעלה בנורות SPOT לשיפור התאורה בחדר והבטחה של תנאי בהירות טובים יותר בהתבוננות במראה.



העיצוב הבלגי פותח חלון


לכל חדר בבית יש פוטנציאל להכניס קצת אור. חלונות הבית יכולים להכניס גם אור וגם נגיעת עיצוב מעניינת, אפילו בחדר הממ"ד. קו העיצוב הבלגי בחלונות הבית הוא הקו הפופולארי ביותר בבתי אב רבים בישראל. חלונות בעיצוב בלגי עשויים מאלומיניום או מתכת מגוולנת, ופרופילים בלגיים בהתאמה אישית לחלון. החלון הבלגי מתאים לכל חדר בבית, בין אם בחדר השינה, הסלון או חדר הילדים, ומביא עימו עיצוב מיוחד במינו. חברת איירון דיזיין מציגה באתר מגוון של חלונות בלגיים ייחודיים, בשילוב פרופיל בלגי דק במיוחד המשתלב בעיצוב החדר באופן אלגנטי.



עיצוב הדלת


בעיית אחסון היא בעיה ידועה כמעט בכל בית. בייחוד בדירות קטנות, חשוב מאוד לדעת לנצל את השטח בצורה הטובה ביותר. על מנת להגיע לפתרון איכותי ומעוצב, פנדור מציגים את קולקציית דלתות ההזזה בעיצוב חדשני. דלתות הזזה של פנדור נפתחות באמצעות מנגנון הזזה בתכנון וייצור איכותי. הדלתות מחליקות לתוך מערכות כיס מאלומיניום, עם סט לגלים ומסילה. בדלת עצמה מותקן משקוף והלבשה פולימרית עמידה למים. יחד עם הייצור האיכותי, דלתות אלו נחשבות לדלתות חסכוניות במקום, שכן הן תופסות מעט מקום בחלל החדר. בקטלוג הדלתות תוכלו לבחור בגוונים קלאסיים כגון שמנת ולבן, וגווני עץ אגוז ואלון מולבן. בקרו באתר פנדור והתרשמו מקולקציות דלתות פנים חדשות ומעוצבות.



עיצוב הדלת. צילום: נדב פקט, עיצוב פנים: אילן לודבינובסקי
עיצוב הדלת. צילום: נדב פקט, עיצוב פנים: אילן לודבינובסקי



עיצוב המטבח


חשוב שתתכוננו. תתחילו לחשוב, לתכנן ולחלום על המטבח שלכם ובמילה אחת תחשבו דא קוצ'ינה. מטבחי דא קוצ'ינה זה שלושה דורות של אהבה למטבחים, לאיכות בלתי מתפשרת, לירידה לפרטים הקטנים. מטבחי דא קוצ'ינה זה עיצוב עדכני ודיוק בייצור והתקנה שלא הכרתם מעולם. מטבחים מעוצבים דגמי 2018 בשילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומתן פתרונות פונקציונאליים חכמים לאחסון ועבודה. בתצוגת מטבחי דא קוצ'ינה מבחר עצום של דגמים וסגנונות אשר ייתנו מענה מדויק לכל צרכיכם. ניתן לקבל ייעוץ מקצועי מצוות המעצבים של מטבחי דא קוצ'ינה אשר מוביל מאות פרויקטים לשביעות רצונם של הלקוחות. ממליצים לכם להגיע ולהתרשם.



ארגון וסדר בבית עם פתרונות אחסון


מצוקת האחסון בבית היא בעיה שאף פעם לא נגמרת. צעצועים מפוזרים ברחבת הבית, ספרים וניירת, בגדים ונעליים... לא תמיד אפשר למצוא מקום לכל דבר. אז איך בכל זאת אפשר להיום מאורגנים ומסודרים? פתרונות אחסון חכמים בבית יכולים להועיל לנו בארגון נכון של החפצים בבית, וכן לשמור על סדר וארגון בכל חדר. בחדר הילדים, כאשר הבעיה העיקרית היא אחסון צעצועים, אפשר להתקין מגירות עמוקות בארונות בחדרי הילדים. בנוסף, מידוף נכון בארונות הבגדים יכול לסייע לכם לחלק בצורה נכונה את הבגדים, הנעליים ואת יתר האביזרים ופרטי הלבוש לתליה או פרטי הלבוש המקופלים.



ארונות בבית יכולים לשמש גם כמקום ייעודי לאחסון גורף – כמו ארונות במזווה לאחסון יעיל במטבח, ארונות הזזה בחדר הארונות לצורך אחסון של הבגדים, או ארון נעליים לצורך אחסון מאורגן של כל הנעליים של כל בני הבית.



פתרונות הצללה לחצר


כמה פעמים חשבתם לעצמכם שאתם לא מנצלים מספיק את החצר הביתית? בשביל להגיע לחצר שתוכלו ליהנות ממנה בכל ימות השנה, חשוב לתכנן את פתרונות ההצלה המתאימים. לכל גינה יש פתרון – בין אם מדובר בגינה גדולה בבית פרטי, או גינה קטנה של דירת קרקע או דירת גן. הצללת הגינה או חלקה באמצעות מערכות סוככים מתכווננות היא פתרון מצוין. היום תוכלו למצוא מגוון של מערכות סוככים מתקדמות הכוללות סוככי זרועות בפתיחה חשמלית או ידנית, סוככים קבועים למרפסת או לחצר, וסוככים המשלבים סגירת זכוכית. על מנת למצוא את הפתרון המתאים לחצר שלכם, רצוי לבחון קודם את שטח החצר ולקבוע את החלק אותו תרצו להפוך לפינת החמד המוצלת בגינה. בגינות גדולות יש בדרך כלל עדיפות לסגירה באמצעות סוכך, או התקנת פרגולה בגינה. במקרה ומדובר בדירת גן או דירה עם מרפסת גדולה, ישנה העדפה לסגירת מרפסת או סגירת חורף.



עיצוב חדר האמבטיה בוטיק


חדרי אמבטיה יוקרתיים כבר הפכו חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. חדרי אמבט בוטיק מעוצבים הן במראה והן באווירה בקווי עיצוב נקיים ומשלבים בפתרונות עיצוב בזכוכית, מקלחונים מעוצבים, פרזול ייחודי לאמבטיה ועוד. בתחום עיצוב הבוטיק לחדרי הבית יש גם קשת רחבה של סגנונות, כגון סגנון כפרי או סגנון מודרני, סגנון קלאסי או סגנון המשלב מגוון של צבעים וטקסטורות. יחד עם זאת, קו עיצוב חדר האמבטיה כולל גם חשיבה על מרחב החדר, הגודל שלו והאפשרויות שלנו לבטא את סגנון העיצוב בחלל המשתנה.



חידוש ריהוט, צבע ואקססוריז לבית – עושים הבדל עצום!


לעתים הפרטים הקטנים הם אלו שמשנים את התמונה כולה. כאן תדרשו לקצת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה על מנת למצוא את הפרט הקטן בכל חדר בבית שיוסיף משהו מיוחד לבית. הדבר הראשון שאתם ודאי חושבים עליו בעת שיפוץ הוא קניית רהיטים חדשים לבית. ובכן – צדקתם, אל לא תמיד חייבים ללכת "על כל הקופה" ולרכוש רהיטים חדשים לכל הבית. לפעמים שילוב של אקססוריז חדשים לבית יכולים לעשות הבדל עצום. הוספת כריות צבעוניות לפינת הישיבה, הוספת טפט חדש לחדר הילדים, צביעה של ארונות המטבח, הוספת וילונות בחדר השינה – הם רק קצה הקרחון. בין אם יש לכם תקציב גדול לרכישת רהיטים או תקציב מצומצם, אם תחשבו קצת יצירתי ותמצאו את האקססוריז המתאימים לכל חדר, תוכלו להרוויח שינוי גדול בעלות קטנה.



עיצוב בריכת שחייה בחצר


יוקר המחיה הישראלי לפעמים גורם לנו לשכוח את ההנאות הקטנות בחיים כמו לבלות אחר הצהריים עם המשפחה בבריכה בגינה הביתית. אבל היום, בניגוד לעבר, בריכות ביתיות הם כבר לא מותרות היום. בין אם מדובר בבריכה פרטית בביתכם, או בריכה משותפת בבניין, הבריכות הן כבר חלק מהוואי המגורים הישראלי. עד לאחרונה היה נהוג להזמין התקנת בריכת בטון, שהתקנתה תחזוקתה אורכת זמן רב. כיום ישנם פתרונות מתקדמים יותר להתקנת בריכה תוך זמן קצר – התקנת בריכות מתועשות מבטון. בריכות אלו מותקנות תוך שבוע ימים, בשיטת בניה מתקדמת עם דיוק מקסימלי לגודל הבריכה ועומק הבריכה. בריכה מתועשת מבטון לא מצריכה איטום בטיח, וניתנת לעיצוב בהתאמה אישית עם חיפוי PVC או פסיפס. בנוסף לכף, בבריכות מתועשות מבטון ניתן גם לשלב סקימרים ולהפוך את הבריכה למעוצבת וייחודית.



השראה מעיצוב יוקרה


העצה האחרונה והחביבה שלנו עוסקת בקבלת השראה. עיצוב נכסי יוקרה ישראליים יכול להביא לכם שפע של רעיונות לעיצוב הבית. אם תעיינו בקטלוגים לעיצוב יוקרתי לפנטהאוזים, דירות יוקרה או בתים פרטיים, תוכלו לגלות עולם חדש של עיצוב בקו קלאסי ויוקרתי. עיצוב דירות יוקרה הוא עיצוב שלא כל אחד יכול לממן, אך עם זאת, תמיד אפשר לקבל ממנו השראה. גם כאשר הנכס קטן יחסית, כמו דירת יוקרה בת שניים ועד שלושה חדרים, ניתן למצוא פתרונות עיצוב יצירתיים. דירות קטנות בדרך כלל מציגות פתרונות אחסון מעוצבים, קו נקי בגוונים בהירים אשר יוצרים אשליית מרחב בחלל קטן, ופריטי נוי יוקרתיים כמו תמונות, קריסטלים, ואביזרי זכוכית. גם שילוב של טקסטורות ובדים צבעוניים יכולים "לשבור" את הקו הלבן הנקי בדירות יוקרה ולשדרג את עיצוב הבית. שילוב של וילונות פליסה או וילונות רומאיים בסלון, בגווני בורדו או טורקיז, מוסיפים לסלון צבע וגם נגיעת עיצוב יוקרתית. תמיד אפשר "לספוג" השראה מכל בית או דירה, וכל מה שנותר לכם לעשות הוא להיות יצירתיים ולהפוך את החלום למציאות.