הקריירה של קווין ספייסי נופלת כמו "בית קלפים": השחקן האמריקאי ייחתך מהגרסה המוגמרת של סרטו של הבמאי רידלי סקוט "כל הכסף בעולם". סקוט בחר בשחקן כריסטופר פלאמר על מנת למלא את תפקידו של ספייסי, שגילם בו את דמותו של התעשיין האמריקאי ג'יי.פול גטי. צילומים מחדש יתחילו באופן מיידי וסקוט מתעקש כי הסרט ישוחרר לאקרנים בארה"ב בתאריך המתוכנן ב-22 בדצמבר. הסרט צפוי להגיע לישראל ב-28 בדצמבר.
רק במקרים נדירים שחקן מלוהק מחדש מסרט שהושלם. הסרט, מותחן שעוסק בחטיפה, היה אמור להיות מוקרן לראשונה בשבוע הבא במסגרת פסטיבל סרטים. ההחלטה על הליהוק מחדש התקבלה על ידי הבמאי סקוט וחברת ההפקה "אימפרטיב אנטרטיינמנט". 
פיטוריו של הכוב ההוליוודי באים בעקבות מספר רב של האשמות בעבירות מין שנעשו בשבועות האחרונים. מספר גברים, חלקם אמרו כי היו קטינים כאשר פגשו את השחקן, התלוננו על מעשים שביצע השחקן במשך מספר עשורים.


קווין ספייסי ורובין רייט ב"בית הקלפים". צילום: הוט
קווין ספייסי ורובין רייט ב"בית הקלפים". צילום: הוט
 
חייו המקצועיים של ספייסי התערערו במהירות מאז כוכב הסרט "מסע בין כוכבים: תגלית", אנטוני ראפ, האשים אותו בתקיפה מינית כשהאחרון היה נער בן 14 בלבד. למעלה מ-12 גברים יצאו לאחר מכן בהאשמות כלפי זוכה האוסקר.
סוכנות השחקנים של ספייסי CAA, וכן היח"צנית שלו סטייסי וולף פיטרו את השחקן. צילומי הסדרה "בית הקלפים" של "נטפליקס", בה ספייסי מגלם את הנשיא האמריקאי פרנק אנדרווד, הופסקו. ענקית האינטרנט הודיעה באופן פומבי כי היא לא תמשיך בהפצת הסדרה אם ספייסי ימשיך לעבוד בה, ואמרה כי לא תשחרר את הסרט "גור" בכיכובו. נציג לשעבר של השחקן אמר בשבוע שעבר כי הוא מנסה להשיג טיפול.