הניינטיז שוב כאן: להקת ה"ספייס גירלס" האהובה והמיתולוגית מתוכננת לעשות קאמבק ענק בשנת 2018, והמעריצים כבר מתכוננים. לאחר שנים של שמועות, כל חמש חברות הלהקה מוכנות להתאחד מחדש עבור אלבום חדש, והופעה טלוויזיונית מיוחדת. על פי הדיווחים היום (ראשון) ב"סאן" הבריטי אחת מחברות הלהקה, מלאני סי, עבדה בחודשים האחרונים בסודיות עם המנהל לשעבר סיימון פולר על האיחוד.



האתגר להביא את כל ארבע חברות הלהקה האחרות: מלאני בי, ויקטוריה בקהאם, אמה בנטון, וג'רי האליוול, להופעה חד פעמית בטלוויזיה והקלטת אלבום חדש שצפוי לצאת בשנה הבאה, ככול הנראה לא היה קל.





מקור סיפר למגזין ה"סאן" הבריטי כי "חמש חברות הלהקה מנהלות שיחות חשאיות מאז הקיץ, וכעת כולן סוף סוף הסכימו על איחוד שייערך בשנת 2018". 


"כפי שהדברים נראים, הן יעבדו יחד על סדרה של פרויקטים, אשר יכללו אלבום חדש, הופעה טלוויזיונית שתציין את האיחוד המרגש - העבודה הכי קשה הייתה לשכנע את ויקטוריה, שכן היא תמיד הייתה זו שהתנגדה לאיחוד", נכתב.

כזכור, בתחילת השנה דיווחנו כי להקת הבנות הכי מצליחה של שנות ה-90 הייתה צפויה להתאחד, לפחות בהרכב חלקי לסיבוב הופעות לציון 20 שנה מהקמת הלהקה, אבל זה לא היה פשוט כמו שזה נשמע. החמישייה, שעד לפני כמה שנים הייתה חבורה אוהבת ודי שמחה - התפרקה, ומלבד ויקטוריה בקהאם ומלאני סי הייתה אמורה להתאחד בקרוב ולהופיע שוב על הבמה.


אמה בנטון, ג'רי האליוול ומלאני בי, לקראת חגיגות 20 שנה ללהקה.



לצערן של הבנות, שרצו להחזיר לעצמן את התהילה, בקהאם על פי הדיווחים גרמה לביטול סיבוב ההופעות, אחרי שדאגה בעזרת עורכי דין לכך שהבנות לא ישירו את השירים הישנים. חברת הלהקה דרשה אז מאמה בנטון, ג'רי האליוול ומלני בי שלא להשתמש בשם הקבוצה וברזומה שלה, אז נראה כי המצב השתנה.

מקורב לבנות סיפר בינואר למגזין ה"סאן" האמריקאי ש"הבנות שבורות, זאת ממש דרך עצובה לסיים את הכל. ויקטוריה הייתה חלק ענק בחייהם ועכשיו היא משתמשת בעורכי דין כדי למנוע את הקאמבק שלהן", על פי הדיווחים ויקטוריה הייתה מוטרדת שהופעת הקאמבק בשילוב השירים הישנים לצד החדשים יפגע "במסורת" של הספייס גירלז כפי שהייתה עד עכשיו. כעת, כאמור, אפשר לשוב ולחייך - ולהתחיל לשנן את השירים לקראת ההופעה ב-2018.